تاریخ انتشار: 1395/09/22 20:31
کد خبر: 243430

ناگفته‌های فریبا نادری از ازدواجش با مسعود رسام +عکس همسرش

فریبا نادری بازیگر نقس پری سیما در فیلم ستایش ۲ می‌گوید: در سال ۱۳۶۳ به دنیا آمدم، از بچگی عاشق بازیگری بودم و بزرگ‌ترین آرزویم این بود که جای قهرمان فیلم‌هایی که دوستشان دارم، قرار بگیرم، اما پدر و مادرم مخالف بودند و سختگیری می‌کردند تا من به درس و مشقم بیشتر توجه داشته باشم.

فریبا نادری در تهران به دنیا آمد و یک برادر دارد. او خودش می‌گوید در کودکی خیلی شیطان و بازیگوش بوده است. نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده است. او پس از مرگ همسرش در سال ۱۳۸۸ دیگر ازدواج نکرده و در مصاحبه‌ای اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد.

در دوران کودکی بسیار شیطون و بازیگوش بودم، از آنجایی که با برادرم حمید رابطه بسیار خوبی داشتم، تمام روز با او بازی می‌کردم و به همین خاطر شیطنت‌هایم هم پسرانه بود. من حتی یک عروسک هم نداشتم و بهترین اسباب بازی من توپ «چهل تیکه» بود، یادم می‌آید که با بچه‌های محل، کوچه را می‌بستیم و هفت سنگ یا فوتبال بازی می‌کردیم.

0709494

 

زدواج همواره به عنوان یکی از مهمترین موضوعات مورد نظر جامعه ما مطرح بوده است. با ازدواج موفق می توان آرامش واقعی را تجربه کرد و به رضایت حقیقی از زندگی دست یافت. در این صفحه به سراغ هنرمندان کشورمان رفته ایم تا از دیدگاه آنها با مقوله ازدواج آشنا شویم. با ما همراه باشید. فریبا نادری بازیگر جوان و توانا از خاطراتش در زندگی مشترک با مرحوم مسعود رسام و ازدواج های امروزی می گوید… در کنار مرحوم مسعود رسام زندگی عاشقانه ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خلائی حس نکردم… حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره ام از اوست که هنوز هم حرف های پرمحتوایش در خاطرم هست.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzvvd

آخرین اخبار