تاریخ انتشار: 1395/09/09 17:22
کد خبر: 246178

حمید نعمتی: هفت ماه با دل و جان بازی کردیم آنوقت به ما گفتند بی غیرت/ چندبار تهدید به مرگ شدم

نساجی 13 هفته با شرایط نابسامان مالی و مدیریتی مواجه بوده و این روزها با اختلافات درون تیمی که باعث دودستگی در این تیم شده است مواجه است.
حمید نعمتی: هفت ماه با دل و جان بازی کردیم آنوقت به ما گفتند بی غیرت/ چندبار تهدید به مرگ شدم

به گزارش فرتاک ورزشی، حمید نعمتی بازیکن نساجی صحبت هایی که طی چند روز گذشته از دوستانش شنیده را با کدورت و ناراحتی پاسخ داد. صحبت های او را در زیر به صورت مفصل می خوانید: 

بازی با احساسات مردم گناه بزرگی است که آدم تنها با وجدانش آن را باید درک کند. در واقع حاشیه ها بر واقعیت ها ارجحیت دارد. برای تمام حرف هایی که به زبان می آورند باید سند و مدرک بیاوریم و نه اینکه پچ پچ و وزوز کنیم. اگر مردانه سخن می گویم نباید حرفمان دو تا شود.

حرف به سمت آقایانی است که دم از غیرت و مردانگی می زنند، نباید حرفشان دوتا شود. تا چه زمان می خواهید با حرف هایتان با احساس مردم و هواداران بازی کنید. آیا 13 هفته بدون هیچ امکاناتی تنها به عشق مردم یک شهر زحمت کشیدن و دور از خانواده بودن، دلیل محکم پَسندی برای نشان دادن غیرت و تعصب نیست؟! 

روی صحبت به هوادارانی است که در صفحات مجازی آمدند و می گویم برادران، دوستان و هواداران محترم که به عشق پایداری نساجی و بدون هیچ سند و مدرکی بارها و بارها در فضای مجازی تهدید به مرگ، ضرب و شتم و ... می کنید، آیا شما عاشقان واقعی نساجی هستید؟ کسانی عاشق این تیم هستند که دلسوزانه تیمشان را تشویق می کنند، کسانی که دلسوز و نگران بازیکنان این تیم هستند و شرایط را درک می کنند و می دانند که یک بازیکن چطور با وجود مشکلات مالی و شخصی با دل و جان وارد میدان می شود و نتیجه می گیرد. کسانی که بدون حتی کوچکترین اهانتی پشت بازیکنان نساجی هستند آنها هواداران اند. 

ما برای اعتصابمان دلیل داشتیم، ما هیچ وقت به احساسات مردم پشت نکرده و نمی کنیم، ما به هواداران حق می دهیم که به دلیل اوضاع نابسامان تیم ناراحت باشند اما هوادار هم باید شرایط خانوادگی یک بازیکن را درک کند. مگر تمام هواداران از زندگی شخصی بازیکنان خبر دارند؟ چه کسی می داند در بازیکنان چه می گذرد؟ در خانواده شان با چه مشکلاتی مواجه است؟ به نظر شما اینکه 7 ماه از جان مایه بگذاری دلیل محکمی بر بی غیرتی و بی تعصبی است؟ آقایانی که از آب گل آلود ماهی می گیرند ابتدا خدا را در نظر بیاورند یاد صحبت هایی که زدند بیفتند بعد اذهان مردم را دچار تشویق کنند، لباس نساجی هنوز هم برای ما مقدس است و به آن متعهدیم اما شأن و جایگاه ما در جامعه و خانواده هایمان چه می شود؟ آینده خانواده و خودمان چه می شود؟ ما برادریمان را با عمل ثابت کردیم نه با حرف؛ می خواهم بدانم این آقایانی که دم از غیرت می زنند اگر باشگاه یک قرارداد 3 ساله مقابلشان قرار دهد امضا می کنند؟! وقتی این کار را انجام دادند بیایند و ادعای غیرت کنند. 

مدیرعامل نباید تبعیض قائل شود و آقایانی که دم از غیرت و تعصب می زنند فسخ قرارداد دهند. جالب اینجاست که همین ها تیم را تحریک می کنند و برای رفتن سر بازی آلومینیوم از اعتماد سایر بازیکنان سوءاستفاده می کنند و آینده ورزشی ما به خطر می اندازند و ذهنیت مردم را نسبت به ما مخشوش می کنند. اینجاست که باید گفت پس عدالت خداوندی چه می شود؟! هر زمان در خانه ای 70 متری با 7 نفر هم اتاقی باشند بعد بیایند و ادعا کنند. دوستی و برادری فقط و فقط در عمل ثابت می شود نه در حرف. هر زمان در بدترین شرایط حرف و عملشان یکی بود آن وقت بیایند و ادعا کنند. هر سندی هم لازم باشد برای اثابت صحبت هایم ارائه خواهم کرد.

باز هم می گویم حاشیه در وجود بعضی ها نهادینه شده است؛ تربیت نااهل را چون گردکان بر گنبد است، ذات بد نیکو نگردد چون که بنیادش کج است. از همه هواداران فهیم و با اخلاق نساجی در گرما و سرما پشت تیم بوده و هستند تشکر می کنم و قضاوت را در پایان برعهده آنها می گذارم. تنها یک جمله مانده که آن را هم در پاسخ دوستی که خود را جزو شیران می داند و مابقی را گوسفند می گویم که برای ما آدم ها فقط یک جمله معنا دارد آن هم انسانیت؛ آدم نه می تواند شیر باشد نه گوسفند پس بهتر انسان باشیم.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzoq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمود فکری خبر استعفایش را تکذیب کرد