تاریخ انتشار: 1395/09/17 16:59
کد خبر: 244530

رییس کانون هواداران تراکتورسازی: رحمتی رخصت بگیرد بزرگ می شود

رییس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: تماشاگران تراکتورسازی به کسی توهین نمی کنند و انتظار داریم استقلالی ها نیز متقابلا توهین نکنند تا بازی در یک فضای خوب و سالم برگزار شود
رییس کانون هواداران تراکتورسازی: رحمتی رخصت بگیرد بزرگ می شود

به گزارش فرتاک ورزشی،اسماعیل قلجخانی،درباره روند حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: هواداران تیم ما نیازی به دعوت ندارند و خودشان برای بازی های ما حاضر می شوند و همین الان که بنده با شما صحبت می کنم حدود 20 اتوبوس بصورت خودجوش آماده سفر به تهران هستند . بقیه با سواری صبح فردا حرکت می کنند و برآورد ما بر این است که حدود 4 هزار نفر از تبریز به تهران مکی روند.

وی در ادامه گفت: سوابق این بازی ها نشان می دهد که تماشاگران ما از تهران و البرز نیز خودشان را به ورزشگاه آزادی می رسانند و فکر می کنم 20 هزار تماشاگر در بازی داشته باشیم.

رییس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز در ادامه درباره برخی نگکرانی ها از ایجاد حاشیه روی سکوها گفت: ما در بیانیه خود اعلام کرده ایم که تماشاگران تراکتورسازی به کسی توهین نمی کنند و انتظار داریم استقلالی ها نیز متقابلا توهین نکنند تا بازی در یک فضای خوب و سالم برگزار شود.

قلجخانی درباره اختلافات رحمتی و قلعه نویی گفت: اگر  رحمتی از قلعه نویی قبل از بازی رخصت بگیرد نه تنها کوچک نشده است بلکه این احترام گذاشتن به بزرگتر او را بالا می برد و ادب و معرفت خود را نشان می دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bz6w8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



زمانی حق دخالت در کار فنی را ندارد/با رحمتی تراکتور را می بریم