تاریخ انتشار: 1396/05/28 10:31
با داشتن سه مدافع وسط ارزشمند؛
کد خبر: 188006

چالش تلخ و شیرین دست نشان در ملوان!

نادر دست نشان در دو هفته ابتدایی لیگ یک 3 امتیاز کسب کرد. یک برد و یک باخت.
چالش تلخ و شیرین دست نشان در ملوان!

 نادر دست نشان با کارنامه ای کاملا موفق و درخشان که 5 صعود مستقیم به لیگ بالاتر در آن دیده می شد راهی ملوان شد و نمایش عالی آنها در بازی هفته اول مقابل تیم برق جدید شیراز امیدواری بسیار زیادی را به هواداران فوتبال فهم و فوتبال دوست انزلی‌چی داد.

دست نشان در هفته دوم به چالش کشیده شد و در دیداری که بسیار حاشیه و جنجال داشت، نتوانست از پس اکسین بر بیاید و در البرز و در حضور چند صد هوادار خود مقابل این تیم شکست خورد و با دستان خالی به خانه بازگشتند.

دست نشان در این فصل از سه مدافع ارزشمند به نام های مهیار زحمتکش، مهیار نوری و مهدی کربلایی دارد که هر یک می توانند عصای دست وی در بازی های مهم شوند. داشتن مدافع وسط خوب همواره یکی از نعمت های مربیان بوده است اما نمایش ضعیف این مدافعان در بازی با اکسین کمی تفکرات دست نشان را خدشه دار کرد.

شاید بتوان گفت که بازی دادن به هر سه این مدافعان سبب ضربه زدن به تیم شد. البته زحمتکش در این بازی در پست مدافع راست به میدان رفت اما آنچه در دو بازی گذشته ملوان با نادر دست نشان مشهود بود، چالش های تلخ و شیرینی است که در انتظار نادر و تیمش خواهد بود که باید دید چگونه از پس چالش های تلخ بر می آید و چگونه چالش های شیرین را مدیریت می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bjvqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهار نظر جالب نادر دست نشان پس از باخت مقابل اکسین!
تیمم باخت، من باختم اما داور نباخت؛

یاسر وکیلی برای دست نشان گل و شیرینی می‌برد!
دو راهی سخت برای جوان اول اکسین؛