تاریخ انتشار: 1395/06/28 22:22
کد خبر: 260654

ماهینی و ربیع خواه؛ کدام یک قربانی حضور رامین می شوند؟

دیدار پرسپولیس و سپاهان از جمله مسابقات حساس لیگ برتر در طی ادوار گذشته بوده که در هفته هفتم در اصفهان برگزار خواهد شد.
ماهینی و ربیع خواه؛ کدام یک قربانی حضور رامین می شوند؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، پرسپولیس اولین تلنگر را با استقلال خورد و با این تساوی جایگاه خود را از صدر جدول از دست داد و به رتبه دوم رضایت داد تا به دیدار با سپاهان بیندیشدکه برانکو از آن به عنوان دربی دیگری نام برده است.

 

پرسپولیس طی هفتههای پنجم، ششم و هفتم با سه حریف اصلی روبرو شده که هر کدام از آنها برای خود داعیه قهرمانی دارند، پرسپولیس از دو بازی اول در برابر تراکتورسازی و استقلال تنها دو امتیاز کسب نموده و اگر در برابر سپاهان نیز نتواند سه امتیاز کامل بازی را به دست بیاورد در ادامه با مشکلات بیشری روبرو خواهد شد.

 

JkfXu1hr1JkR

برانکو در دیدار با سپاهان برای کسب هر سه امتیاز به میدان خواهد رفت و به احتمال زیاد از وجود رامین رضاییان بهره خواهد برد ولی مشکل اینجاست که با حضور رامین در ترکیب اصلی، برانکو با دو گزینه مواجه خواهد شد که هر یک از آنها می تواند اثرات خاص خود را به دنبال داشته باشد.

 

اول اینکه ماهینی را از ترکیب خارج کند که این موضوع نمیتواند درمان درد پرسپولیس باشد چرا که حسین در چند بازی گذشته یکی از نفرات اصلی و تاثیرگذار پرسپولیس بوده و در پست خود بخوبی ایفای نقش نموده است.

 

دومین مورد بیرون گذاشتن ربیع خواه از ترکیب اصلی و تغییر پست ماهینی از دفاع راست به سمت چپ و آوردن رضاییان به دفاع راست است که این می تواند محتمل ترین گزینه ممکن باشد که برانکو تصمیم خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8rwv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضاییان یا ماهینی؛ تهاجمی یا دفاعی؟