تاریخ انتشار: 1395/11/07 00:28
کد خبر: 233430

پاسخ منفی علیرضا جهانبخش به آیندهوون؛ در آلکمار راحتم

روز گذشته رسانه‌های هلندی اعلام کردند علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در لیست خرید باشگاه آیندهوون هلند هستند. این باشگاه یکی از پرافتخارترین‌ها در این کشور به حساب می‌آید و بارها در لیگ قهرمانان حضور داشته است. یک سایت هلندی فاش کرد آیندهوون به دنبال جذب این بازیکنان است و امیدوار است آنها را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.
پاسخ منفی علیرضا جهانبخش به آیندهوون؛ در آلکمار راحتم

پاسخ جهانبخش، اما به این پیشنهاد به احتمال فراوان منفی است. او که درباره وضعیت خود در آلکمار حرف می‌زد، در این باره به جام‌جم توضیح داد: من به طور قطع در باشگاه آلکمار می‌مانم و تنها به این فکر می‌کنم که نیم‌فصل دوم برای تیمم خوب کار کنم. در نیم‌فصل اول به خاطر بیماری مادرم چند بازی را از دست دادم و روحیه خوبی نداشتم، با این حال عملکردم رضایتبخش بود. دوست دارم نیم‌فصل دوم خیلی بهتر بازی کنم.

جهانبخش ادامه داد: در آلکمار بسیار راحتم و از حضور در این تیم راضی هستم. فعلا به تیم دیگری فکر نمی‌کنم. علیرضا و رضا گوچی سال 2017 را با درخشش در لیگ هلند شروع کرده‌اند. رضا گوچی تنها در بازی‌های امسال پنج گل زده است که این یک رکورد عالی برایش به حساب می‌آید. جهانبخش که از گلزنی این بازیکن بسیار خوشحال است، در این باره به جام‌جم می‌گوید: رضا می‌تواند آقای گل شود. او نشان داد موفقیتش اتفاقی نیست و چقدر آماده شده است. همین چند وقت از من سوال کردند رضا می‌تواند به صدر جدول گلزنان برسد؟ آن موقع او پنج گل کمتر از صدرنشین جدول زده بود. گفتم چرا نتواند؟ مهاجم ما که سال گذشته آقای گل شده بود، 20 گل در نیم‌فصل دوم زد. پیش‌بینی می‌کردم رضا هم در نیم‌فصل دوم زیاد گل بزند. دعا می‌کنم او آقای گل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6g55

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیروزی آلکمار با پاس گل جهانبخش + تصاویر
هفته هفدهم اردویژه هلند