تاریخ انتشار: 1402/04/10 14:00
کد خبر: 3506

چرا عمل بینی منگنه ای ضرورت دارد؟

کسانی که درگیر عارضه بینی منگنه‌ای یا کلیپسی می‌شوند به دنبال راه رفع آن هستند و عمل بینی کلیپسی را انجام می‌دهند.
چرا عمل بینی منگنه ای ضرورت دارد؟

کسانی که درگیر عارضه بینی منگنه‌ای یا کلیپسی می‌شوند به دنبال راه رفع آن هستند و عمل بینی کلیپسی را انجام می‌دهند. ترمیم بینی منگنه ای ضرورت دارد زیرا در درجه اول بر ظاهر فرد تاثیر می‌گذارد و زیبایی چهره را از بین می‌برد.

به همین دلیل کسانی که به طور ژنتیکی یا بعد از جراحی زیبایی بینی آن‌ها منگنه ای شده، برای ایجاد چهره‌ی زیباتر و بالابردن اعتماد به نفس برای ارتباط برقرار کردن با سایرین اقدام به جراحی بینی کلیپسی می‌کنند. عکس بینی منگنه ای که در ادامه مشاهده می‌کنید به خوبی نشان می‌دهد که تغییر شکل بینی و بد فرم شدن آن چقدر واضح است.

اما اقدام برای رفع و ترمیم بینی منگنه ای یک دلیل دیگر هم دارد و آن این است که وقتی ساختار بینی منگنه‌ای می‌شود نفس کشیدن را مشکل می‌کند. زیرا این بد شکلی موجب تنگ شدن و بسته شدن سوراخ‌های بینی می‌شود و مخصوصاً هنگام دم عمیق فرد را دچار دردسر می‌کند. اما خوشبختانه با جراحی بینی منگنه ای می‌توان مسیر تنفس را باز کرد.

در تاپیک بینی منگنه ای نی نی سایت کسانی که تجربه‌ی ناموفقی از جراحی بینی داشته‌اند و دچار این عارضه شده‌اند از مشکلات تنفسی ایجاد شده شکایت می‌کنند.

دکتر جراحی بینی به سن متقاضی جراحی توجه دارد و تا زمان کامل شدن رشد استخوان‌ها عمل را به تعویق می‌اندازد.

  • بیشتر بخوانید:
علائم کم خونی در بارداری
زن بیشتر از کجا در رابطه جنسی حال می‌کند
تعداد دفعات مناسب رابطه جنسی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b5ee4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تأثیر عمل بینی بر گونه