تاریخ انتشار: 1396/05/04 14:11
کد خبر: 193327

بازیکن موردعلاقه پروفسور: برانکو میداند از بازیکنانش چه میخواهد/ من اگر از رقابت میترسیدم از پرسپولیس جدا می شدم

بازیکن موردعلاقه پروفسور: برانکو میداند از بازیکنانش چه میخواهد/ من اگر از رقابت میترسیدم از پرسپولیس جدا می شدم

 ابتدای فصل گذشته شاید کسی فکرش را نمی‌کرد که محسن ربیع‌خواه با حضور در پرسپولیس به بازیکن فیکس برانکو و پرسپولیس تبدیل شود. با این حال ربیع‌خواه در غیاب بازیکنی مانند آرام‌طبع توانست از تنها فرصت خود استفاده کند و به ترکیب ثابت برانکو راه پیدا کند و حالا یکی از بازیکنان تاثیرگذار سرخپوشان است. ربیع‌خواه در خصوص شرایط این روزهای خود به گفت‌وگو پرداخت.
   
شرایط پرسپولیس را چطور می‌بینی؟
پرسپولیس شرایط بسیار خوب و فوق‌العاده‌ای دارد. ما در ابتدای فصل تمرینات بسیارخوبی را در اوکراین داشتیم و در این مدت سه بازی دوستانه هم انجام دادیم و به همین دلیل واقعا آمادگی بسیار بالایی داریم. به دنبال این هستیم که فصل را با قدرت شروع کنیم.
  
پیش از آغاز فصل توانستید سوپرجام لیگ را به دست بیاورید.
واقعا شرایط بسیار خوبی را ما امسال تجربه کردیم.  ما در سال 96 قهرمانی خودمان در لیگ را مسجل کردیم و در در سوپر‌جام هم به قهرمانی رسیدیم و حالا می‌خواهیم به عنوان مدعی اصلی قهرمانی از مقام خودمان در سال گذشته دفاع کنیم.
  
پرسپولیس امسال با کمترین تغییر لیگ را دوباره آغاز خواهد کرد.
برانکو به خوبی می‌داند چه می‌خواهد و چه چیزی از بازیکنان خود می‌خواهد به همین دلیل تنها چند بازیکن را جذب کرد و سعی کرد بیشترین ثبات را داشته باشد اما این در حالی است که بازیکنانی که جذب تیم شده‌اند از بهترین بازیکنان فصل قبل تیم خود بوده‌اند و می‌توانند به تیم کمک کنند.
  
البته این فصل کار بسیار سختی را برای حضور در ترکیب پرسپولیس خواهی داشت.
اگر می‌خواستم از رقابت بترسم در پرسپولیس نمی‌ماندم و به تیم دیگری می‌رفتم اما من مانده‌ام تا برای جایگاه خودم مبارزه کنم و برای من مهم نیست در چه پستی بازی کنم و تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نخواهم داشت.
  
به نظر می‌رسد برای این فصل در پست دلخواهت بازی خواهی کرد.
من به خاطر پرسپولیس حاضرم درون دروازه هم بایستم و بازی کنم و برای من مهم نیست در چه پستی بازی خواهم کرد، مهم برای من موفقیت و نتیجه گرفتن تیم است.
  
پرسپولیس باید کم کم خودش را برای دیدار برابر الاهلی آماده کند.
هدف من و تیم فقط قهرمانی پرسپولیس است و می‌خواهیم به این هدف برسیم و با این هدف هر روز تمرین می‌کنیم و به این هدف فکر می‌کنیم. مطمئن باشید که می‌توانیم در آسیا موفق باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zwna

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام لیست پرسپولیس توسط برانکو/ فرشاد احمدزاده نیست، منشا خط خورد