تاریخ انتشار: 1396/08/30 18:19
اوضاع در تبریز برای حاج رسول آفتابی شد؛
کد خبر: 172799

پیروزی ماشین سازی مقابل نساجی؛ بی‌دقتی ببرها کار دست نساجی داد/ دبل خطیبی در پیروزی خانگی

شاگردان مهدی پاشازاده در تبریز تسلیم تک گل حامد پاکدل در دقایق ابتدایی نیمه اول شدند و با شکست به قائمشهر بازگشتند.
پیروزی ماشین سازی مقابل نساجی؛ بی‌دقتی ببرها کار دست نساجی داد/ دبل خطیبی در پیروزی خانگی

 نساجی مازندران که در این فصل یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود در تبریز برابر شاگردان رسول خطیبی با شکست زمین را ترک کرد تا همچنان در رده دوم جای گیرند و از دستیابی به صدر باز بمانند.

حامد پاکدل، مهاجم مورد علاقه‌ی رسول خطیبی با گل دقیقه 14 خود توانست ماشین سازی را به سه امتیاز شیرین برابر نساجی مازندران برساند و با این سه امتیاز اکنون آنها از جمع قعرنشینان فاصله گرفته‌اند.

این پیروزی، دومین پیروزی متوالی خانگی تیم ماشین سازی تبریز بود. بردی که خیلی برای رسول خطیبی و هواداران ماشین سازی حیاتی بود و ماشین سازان، اکنون به نیمه بالایی جدول راه پیدا کرده‌اند و باتوجه به عملکرد کاملا مثبت تیم خطیبی در ارائه فوتبالی زیبا، آنها در آینده قطعا روزهای خوبی خواهند داشت. خطیبی با این پیروزی کمی فشارها را بر روی خود کاهش داد و در روزهای سرد تبریز، اکنون هوا برای خطیبی آفتابی و دلچسب است.

نساجی در این بازی موقعیت‌های خوبی نسیبش شد اما مهاجمین این تیم، با بی‌دقتی توپ‌ها را به هدر می‌دادند. در دقیقه 88 روی حرکت خوب سهیل رحمانی، حسن نجفی می‌رفت تا گل مساوی را بزند اما یک گام کم آورد و نتوانست پاس طلایی رحمانی را به گل تبدیل کند. یک دقیقه بعد نیز مجددا قرمزپوشان نساجی صاحب موقعیت شدند اما بی‌دقتی محبوب مجاز، سبب شد تا گل تساوی به ثمر نرسد و پاشازاده، در تبریز سه امتیاز را به خطیبی بدهد و دست خالی به قائمشهر برگردد.

نساجی هفته آینده با صدرنشین لیگ جدال خواهد کرد تا تقابل مهدی پاشازاده و محمود فکری سرنوشت صدرنشین هفته پانزدهم لیگ دسته اول را مشخص کند.

ترکیب دو تیم؛

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xmww

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ماشین سازی-نساجی؛ جدال ببرها در غربت ستارخان
تقابل ملی‌پوشان سابق در بنیان دیزل؛

اوسانی: قائمشهر هستم و امشب با نساجی قرارداد می‌بندم
بر سر مسائل مالی با ماشین سازی به توافق نرسیدم؛

اقدام جالب مدافع نساجی برای حضور در بازی فصل!
بهترین گلزن نساجی مقابل ماشین سازی غائب است؛