تاریخ انتشار: 1396/07/17 14:48
پیش بازی نساجی مازندران،شهرداری تبریز
کد خبر: 179099

یورش آقای خاص به صدر جدول/ کار سخت شاگردان صالح پناهی در جهنم قائمشهر

عصر سه شنبه دو تیم نساجی مازندران و شهرداری تبریز در چارچوب رقابت های هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه شهید وطنی شهر قائمشهر به مصاف یکدیگر می روند.
یورش آقای خاص به صدر جدول/ کار سخت  شاگردان صالح پناهی در جهنم قائمشهر

نساجی چی ها که با هدایت اقای خاص لیگ یک مهدی پاشازاده،این امید را در دل دارند که پس ازسال ها تیم خود را لیگ برتری ببینند  هفته گذشته درحالی که صاحب توپ و میدان بودند نتیجه را یک بر صفر مقابل تیم اکسین البرز واگذار کردند تا به بازی بعد و برد مقابل شهرداری تبریز فکر کنند.

نساجی یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر در این فصل از رقابت های لیگ یک می باشد و تحت هیچ شرایطی دوست ندارد بازی خانگی و در مقابل چشمان تیزبین هواداران پرشورش، امتیازی را از دست بدهد و خوب می داند که بازی با شهرداری تبریز می تواند آنها را هم چنان در جمع مدعیان و صدرنشینان نگه دارد تا با روحیه بهتری لیگ را ادامه دهند.

در سوی دیگر میدان نیز شهرداری تبریز هفته گذشته در دربی این شهر مقابل تیم قدیمی و ریشه دار ماشین سازی نتیجه را یک بر صفر واگذار کرد تا شاگردان علی صالح پناهی همچنان به روند سینوس وار خود در لیگ دسته اول ادامه دهند.

شهرداری چی ها به خوبی می دانند که شرایط سختی برای شان در قائمشهر رقم می خورد چرا که نساجی از وجود هواداران خود بهره می برد و هر تیمی که برای بازی به قائمشهر می رود دچار استرس و  شرایط سختی می شود.

با شکست شهرداری مقابل ماشین سازی شایعه شد علی صالح پناهی از سمت خود برکنار شده اما مدیران در حرکتی شایسته از مربی خود حمایت کردند و عنوان کردند وی به مانند گذشته هدایت شهرداری را بر عهده دارد اما باید دید در صورت شکستی دیگر چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

بدون شک در این بازی نقش وحیدعزیزی، دروازه بان شهرداری تبریز بسیار حائز اهمیت می باشد و او که در فصل قبل با کلین شیت های خود باعث شد راه آهن در لیگ یک ماندگار شود، دوست دارد در این فصل نیز هم چنان روند کلین شیت های خود را افزایش دهد اما نقص در خط دفاعی یکی از موانع این اتفاق مهم است و او در قائمشهر روز سختی را پشت سرخواهد گذاشت.

گفتنی است که نساجی مازندران با کسب سیزده امتیاز از هفت بازی در مکان سوم جدول و شهرداری چی های تبریز نیز با کسب پنج امتیاز از هفت بازی در مکان پانزدهم جدول قرار دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xggm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام داوران هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال

تصاویر/ دیدار شهرداری تبریز و اکسین البرز
از نگاه دوربین روزبه بهروزی؛