تاریخ انتشار: 1396/09/18 19:43
اختصاصی| ملوان دو مشکل اساسی دارد؛
کد خبر: 170151

نقش کلیدی سرباز ملوان در پرواز قوی سپید/ اگر مرادی در ترکیب ملوان نبود!

ملوان بندرانزلی موفق شد در دیداری سخت و نفس گیر، 1-0 شهرداری تبریز را شکست دهد و به ادامه فصل امیدوار شود.
نقش کلیدی سرباز ملوان در پرواز قوی سپید/ اگر مرادی در ترکیب ملوان نبود!

 ملوان در این فصل مشکلات عدیده‌ای دارد. یکی از مشکلات اساسی این تیم بحران مالی است. بحرانی که با نتایج نسبتا مطلوب ملوان، از سوی هواداران و مسئولین به فراموشی سپرده شده است اما بازیکنان ملوان باتوجه به غیرت فراوانشان، بدون کوچک‌ترین دریافتی، برای قوی سپید انزلی برد می‌آورند.

از جمله ستاره‌های این فصل ملوان، کسی نیست جز بابک مرادی. مرادی در این فصل برای ملوان 6 گل زده است و مقابل تیم‌های ایرانجوان بوشهر و مس کرمان نیز پنالتی گرفته است. مرادی نقش اساسی در صعود ملوان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نیز داشت. وی در بازی با سپدرود، پنالتی گرفت؛ پنالتی را تبدیل به گل کرد و یک پاس گل نیز داد تا به ستاره این فصل ملوانان تبدیل شود.

بابک مرادی این فصل برای ملوان مقابل تیم‌های برق جدید شیراز و شهرداری تبریز گل سه امتیازه زده است و در چندین بازی نیز با گلهایش، سبب شده تا ملوان نبازد. سرباز ملوان در ترکیب این تیم فوق‌العاده کار کرده و محبوب سکوهای پیر ورزشگاه تختی انزلی شده است.

ملوانان در این فصل دو مشکل اساسی دارند که دوای هر یک از آنها، می‌تواند برای آنها راهگشا باشد. یکی از آن مشکلات جذب بازیکن سرباز است و دیگری بحران مالی. امثال بابک مرادی در فوتبال ایران زیاد است که می‌تواند به ملوان کمک کند اما بحران مالی، با جذب یک فرد میسر نخواهد بود. وضعیت مالی در ملوان اسف‌ناک گزارش داده شده است تاجایی که صدای سرمربی این تیم نیز درآمده است و بازیکنان ملوان باغیرتی که خرج می‌کنند سبب کسب نتایج خوب شدند و آنها امیدوارند تا با رفع مشکلات مالی در نیم فصل دوم، بتوانند به لیگ برتر صعود کنند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xabn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بابک مرادی: خونه به خونه خیلی خوب ما را آنالیز کرده بود/ باید بیشتر از این گل می‌زدم/ طلب زوران به تیم استرس وارد کرده بود
بازی با خونه به خونه استارت جدیدی بود برای صعود ملوان؛

مصدومیت عجیب بازیکن ملوان و ایرانجوان!
اختصاصی| شانسی که مهاجم ملوان آورد؛

مهاجم مد نظر استقلال به ملوان پیوست
با عقد قراردادی دو ساله؛