تاریخ انتشار: 1396/01/26 09:01
کد خبر: 217075

سوپرایز سازمان لیگ برای پرسپولیسی ها؛طرح جام قهرمانی عوض شد

جام قهرمانی لیگ برتر پس از چندین سال اهدای یک جام تکراری با تغییر و تحول همراه است.
سوپرایز سازمان لیگ برای پرسپولیسی ها؛طرح جام قهرمانی عوض شد

سال گذشته بود که برای اولین بار از طرح اختصاصی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور رونمایی شد و طرح دایره ای شکل با استفاده از نمادهای ملی و تاریخی پیاده سازی شده و در مراسم پایانی مسابقات در خرمشهر به تیم قهرمان یعنی ذوب آهن اهدا شد.

این برای اولین بار بود که در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی پس از آغاز دوران حرفه ای طراحی اختصاصی جام و مدال های قهرمانی انجام شده و از آن جام های سنتی و همیشگی ایرانی که در تمامی مسابقات ورزشی تیمی و انفرادی استفاده می شود خبری نبود.

اما سورپرایز بزرگ برای پرسپولیسی ها این است که در انتهای لیگ شانزدهم هم قرار است جام لیگ برتر با طرحی جدید و اختصاصی به تیم قهرمان یعنی به احتمال فراوان پرسپولیس اهدا شود.

این برای دومین بار است که پرسپولیسی ها جام اختصاصی لیگ برتر را بالای سر می برند و در اولین دوره لیگ نیز یک جام اختصاصی و طراحی شده برای این مسابقات اهدا شد که ظرافت های خاص آن و شکستن برخی قسمت هایش در جشن قهرمانی باعث شد در سال های آتی همان جام سنتی به قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی اهدا شود تا امسال که دوباره طرح اختصاصی جایگزین شده است.

جام  لیگ برتر  و مدال های بازیکنان به صورت ویژه طراحی شده و تنها قهرمانی زودهنگام پرسپولیس و کمبود زمان برای پیاده سازی آن کمی باعث ایجاد مشکل شده است که اگر اتفاق خاصی نیفتد این جام در روز بازی پدیده در چهارشنبه هفته آینده به دست بازیکنان پرسپولیس بالا خواهد رفت.

طراحی استیج ویژه و باشکوه قهرمانی، برگزاری مراسم  آتش بازی و کاغذرنگی از دیگر بخش های این مراسم است.

پرسپولیس چهارشنبه  30 فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده مشهد می رود و در صورتی که تا آن زمان عنوان قهرمانی اش را قطعی کند جشن قهرمانی به جای هفته آخر در تهران برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ndpk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گولچ برای استقلالی ها کری خواند