تاریخ انتشار: 1395/12/09 19:56
کد خبر: 226299

تراکتوری ها به همزبانشان هم تهمت زدند!

رقابت تنگاتنگ پرسپولیس با تراکتورسازی در این فصل پای شایعات و اتهامات زیادی را به رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی باز کرده است.
تراکتوری ها به همزبانشان هم تهمت زدند!

 از بازیکن دوپینگی تراکتور تا حمایت داوران و فدراسیون از پرسپولیس و زیرسبیلی ردشدن کسر امتیاز تراکتور توسط فدراسیون از جمله این اتهامات بود. حالا در آستانه دیدار حساس پرسپولیس مقابل نفت تهران رسانه‌های تراکتوری که خیلی هم زیادند شائبه تبانی دایی با پرسپولیس را مطرح کرده‌اند. سایت‌های هواداری تبریز از جمله آناج نوشته‌اند: «نفت تهران در آستانه ورود به دهه چهارم فعالیت خود امسال با حضور علی دایی رنگ پیراهنش را تغییر داد و پیراهن‌های سرخ‌رنگ را بر تن کرد؛ این تازه اول داستان است و ماجرا وقتی جالب می‌شود که این تیم برخلاف برنامه‌ای که قرار بود اردویی در تعطیلات چندروزه لیگ تشکیل دهد، در 4روز اخیر تمرینات خود را در آستانه دیدار مقابل پرسپولیس تعطیل کرده و بازیکنان این تیم دست به اعتصاب زدند.

مسئولان نفت تهران در اتفاقی جالب و عجیب هیچ درخواستی برای صدور کارت بازی شهباززاده انجام نداده‌اند و به نظر می‌رسد تمایلی برای استفاده از این بازیکن برابر پرسپولیس ندارند. حال این سوال پیش می‌آید که چرا باید تمرینات نفت تهران دقیقا چند روز مانده به دیدار با پرسپولیس تعطیل شود و فقط در آستانه این بازی چنین اتفاقات مشکوکی رخ ‌دهد؟ اگر از این مساله نیز بگذریم که چرا کاپیتان و گلر اول نفت به طرز مشکوکی در دیدار با ماشین‌سازی 3اخطاره شده و بازی با پرسپولیس را از دست دادند، آنچه فعلا مشخص است ردپای سردبیر روزنامه پیروزی و سرمربی سابق این تیم در اتفاقات رخ‌داده است که شائبه تبانی را در دیدار این دو تیم افزایش می‌دهد.» آنها حتی پای بهنام ابوالقاسم‌پور که اخیرا به عضویت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در آمده است را هم به ماجرا باز کرده و هشدار داده‌اند مبادا اینها باعث حمایت از پرسپولیس برای قهرمانی این فصل شود. این شاید واکنشی باشد در پاسخ به بمباران رسانه‌ای اخیر پرسپولیسی‌ها درباره گل مشکوک تراکتورسازی به سیاه‌جامگان که عده‌ای معتقد بودند مدافع حریف روی گل دیرهنگام تراکتورسازی عمدا هیچ واکنشی نشان نداده است. به‌هرحال مادامی که فدراسیون با این‌گونه اتهامات برخوردی نکند، این بازی ادامه خواهد داشت. اخیرا تقریبا تمام بازیکنان تراکتور فدراسیون را به جانبداری از سرخپوشان پایتخت متهم کرده‌اند و به‌نوعی اتهام تبانی پرسپولیس را به فدراسیون زده‌اند اما کوچک‌ترین تذکری به آنها داده نشده یا از منتشرکنندگان خبر دوپینگ ایرانپوریان هم هیچ مرجعی توضیحی خواسته نشده است. به نظر می‌رسد این رقابت وارد بازی خطرناکی شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dryl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دایی:پرسپولیس تیم من و عشق جوانی تا امروز من است

برگزاری دیدار نفت - پرسپولیس در هاله ای از ابهام!