تاریخ انتشار: 1395/12/04 17:46
کد خبر: 227403

بانوان دانشگاه آزاد و مقاومت بسیج در صدر رنکینگ سوپرلیگ کاراته

در پایان هفته سوم مسابقات سوپرلیگ کاراته بانوان، برترین‌های رنکینگ مشخص شدند که تیم دانشگاه آزاد با 3 ورزشکار و مقاومت بسیج با 2 ورزشکار بیشترین سهم را در بین صدرنشینان رنکینگ دارند.
بانوان دانشگاه آزاد و مقاومت بسیج در صدر رنکینگ سوپرلیگ کاراته

در پایان هفته سوم سوپرلیگ کاراته بانوان در گروه اول دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور فارس و بنیامین تهران و از گروه دوم مقاومت بسیج، جوانه صفادشت و پیام نور مرکزی در رده های اول تا سوم جدول رده بندی جای دارند. با اعلام سازمان لیگ فدراسیون کاراته، در پایان هفته سوم این پیکارها، 3 کاراته‌کای تیم دانشگاه آزاد، 2 کاراته‌کای تیم مقاومت بسیج و یک کاراته‌کا از تیم‌های دانشگاه پیام نور مرکزی، مس رفسنجان و جوانه در صدر جدول رنکینگ ورزشکاران قرار گرفتند.

در بخش کاتای انفرادی، نگین باقری از تیم دانشگاه آزاد با 6 بازی و 6 برد صدرنشین است، زکیه رحمانی از مقاومت بسیج هم با 5 بازی و کسب 5 پیروزی در جایگاه دوم است و رده سوم را فاطمه صادقی از جوانه با 4 برد از 4 بازی در اختیار دارد.

در بخش کاتای تیمی، تیم مقاومت بسیج با ترکیب زکیه رحمانی، سبا روشن قیاس و نرگس حوری آبادی با 6 پیروزی از 6 بازی در جایگاه نخست هستند، تیم دانشگاه آزاد متشکل از الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده با 5 برد از 6 بازی در رده دوم قرار دارند و رویا اکرمی، لیلا خانی و الهه نوبهاری از تیم جوانه صفادشت با 4 برد از 5 بازی در رده سوم هستند.

اما در پیکارهای کومیته، در وزن 50- کیلوگرم، نازنین کحالی از دانشگاه پیام نور مرکزی با 4 برد از 6 مبارزه اول است، سحر کرجی از دانشگاه آزاد 4 برد از 4 بازی را در پرونده اش ثبت کرده است و در جایگاه دوم قرار دارد. زینب نصیریان از بنیامین تهران نیز با 3 برد از 5 بازی سوم است.

همچنین یگانه سادات حسینی از مس رفسنجان (4 برد از 6 بازی)، سمیه تکمار از مقاومت بسیج (4 برد از 4 بازی) و زهرا حاجیان از بنیامین تهران (3 برد از 4 بازی) در رده های اول تا سوم وزن 55- کیلوگرم قرار دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48d7kl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل رفتن نوشاد عالمیان به دانشگاه آزاد چه می تواند باشد؟