تاریخ انتشار: 1396/09/27 10:20
کد خبر: 168824

احتمال برگزاری دو دربی در دو ماه!

ممکن است پرسپولیس و استقلال پیش از 10 اسفند یک بار هم در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف هم بروند.
احتمال برگزاری دو دربی در دو ماه!

اگرچه سازمان لیگ اخیرا برنامه کامل نیم‌فصل دوم لیگ هفدهم را منتشر کرده و بر این اساس همه رسانه‌ها تیتر زدند: «داربی86، روز 10اسفند» اما ممکن است پرسپولیس و استقلال پیش از این تاریخ یک بار هم در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف هم بروند.

 

 

در حقیقت با صعود پرسپولیس به یک‌چهارم نهایی، حالا ترکیب قطعی چهار بازی این مرحله روشن شده؛ جایی که پرسپولیس با نفت آبادان و استقلال با ایرانجوان بوشهر دو بازی این مرحله را برگزار می‌کنند و ممکن است در صورت پیروزی هر دو تیم و البته همراهی قرعه، در نیمه‌نهایی شاهد داربی تهران باشیم. دو بازی دیگر این مرحله را هم استقلال خوزستان با تراکتورسازی تبریز و خونه‌به‌خونه بابل با گسترش‌فولاد برگزار می‌کنند.

 

استقلال روز دوشنبه در آزادی میزبان است و پرسپولیس هم 24ساعت بعد از آن در همین ورزشگاه از نفت آبادان پذیرایی می‌کند. مطابق اعلام سازمان لیگ، مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی بلافاصله بعد از پایان بازی پرسپولیس و نفت آبادان در همان ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و اگر سرخابی‌ها پایتخت بالا آمده باشند، منطقا 50درصد احتمال دارد در نیمه‌نهایی به هم بخورند. در حال حاضر زمان برگزاری مسابقات نیمه‌نهایی مشخص نشده، اما در سال‌های اخیر (به استثنایی فصل 94-95) همیشه مسابقات این مرحله در فصل زمستان و بین اواخر آذر تا اوایل بهمن برگزار شده است.

 

 

بنابراین و با توجه به اینکه امسال بعد از تعطیلات نوروز با فشردگی مسابقات برای برگزاری اردوی تیم ملی مواجه هستیم، قطعا نیمه‌نهایی جام حذفی در دی یا بهمن برگزار می‌شود؛ آنچه باعث می‌شود در صورت صعود پرسپولیس و استقلال از یک‌چهارم، احتمالا شاهد دو داربی در فاصله چیزی حدود دو ماه باشیم. در حال حاضر حداقل روی کاغذ اوضاع طوری است که پرسپولیس و استقلال نسبت به رقبا شانس بیشتری برای صعود به نیمه‌نهایی دارند و همین مساله احتمال برگزاری داربی را افزایش می‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xzro

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال- پرسپولیس؛ دیداری که ممکن است برای یکی ضرر داشته باشد
احتمال برگزاری دربی86؛