تاریخ انتشار: 1396/04/10 12:21
کد خبر: 199500

حرف دل هوادار: پرسپولیس و طارمی چه میکنند؟/وضعیت طارمی مشخص شد

هواداران پرسپولیس خواهان حفظ مهاجم بوشهری تیمشان شدند
حرف دل هوادار: پرسپولیس و طارمی چه میکنند؟/وضعیت طارمی مشخص شد

باشگاه بارسا هرگز در برابر پیشنهادهای وسوسه برانگیز تیم های دیگر برای انتقال لیونل مسی تسلیم نمی شود.همانطور که رئالی ها با چنگ و دندان به دنبال نگه داشتن رونالدویی هستند که از اتفاقات مالیاتی اخیر ناراضی و گله مند است.

در فوتبال روزدنیا،باشگاههای حرفه ای هرگز به سادگی ستاره های ارزشمند خود را از دست نمی دهند و تمام قدرت خود را برای تمدید قرارداد با این فوق ستاره ها بسیج می کنند.چه برسد به این که بازیکن قرارداد هم داشته باشد.

اما به نظر می رسد در باشگاه پرسپولیس همه چیز برعکس است و فوق ستاره این تیم به رغم داشتن قرارداد،در پی جدایی از این جمع است.باشگاه هم به او مرخصی می دهد تا با باشگاههای خواهان ،مذاکره کند!

مهدی طارمی به دنبال جدایی از پرسپولیس است.او فصل قبل هم چنین کرد و تلاش کرد با انتخابی عجیب راهی ترکیه شود.

مهاجمی که تا دو سال قبل کمتر مربی جرات اعتماد به او را داشت،قدر اعتماد مربیانش در پرسپولیس را خوب دانست و حالا فوق ستاره فوتبال ایران است.مهاجمی که بدون تردید یکی از عوامل اصلی موفقیت سرخ ها در دو فصل اخیر است، با هر بار آقای گلی به دنبال جدایی از قرمزهاست.به چه دلیلی خودش بی گمان بهتر می داند.

طارمی خواهان جدایی است.شاید برایتان عجیب باشد اگر بدانید او حاضر است با کمترین مبلغ لژیونر شود.تنها دغدغه او پیدا کردن باشگاهی است تا مبلغ رضایت نامه اش را پرداخت کند و در این صورت مهدی آقای گل حتی حاضر است مجانی برای این تیم بازی کند؟باور می کنید؟خدا رو شکر که مهدی به این فکر نیافتاده تا پول رضایت نامه اش را از جیب بدهد که اگر هم چنین تصمیمی داشته باشد از او متعجب نخواهیم شد.به هر حال او نشان داده که پتانسیل اتخاذ تصمیمات عجیب و غریب را دارد.

در این میان اما سوال این است که وظیفه باشگاه پرسپولیس چیست؟موافقت با جدایی طارمی به شرط دریافت مبلغ؟

خیلی ها معتقدند که پرسپولیس اگر طارمی را داشته باشد این فصل هم قهرمان خواهد شد و اگر این مهاجم از پرسپولیس برود سرخ ها به هیچ وجه قادر نیستند موفقیت دو فصل اخیر را تکرار کنند.کاری به این حدس و گمان ها نداریم.با حدس و گمان نمی توان در فوتبال موفق شد.اما به راستی باشگاه بایدبه جای این که پی به دلایل طارمی و این همه اصرارش به جدایی ببرد و در صدد تمدید قرارداد باشد،باید این گونه برای جدایی ستاره اش نرخ تعیین کند؟

مهاجمی که تصمیمش را برای رفتن گرفته و حالا هم در تازه ترین اقدام در پیغامی اینستاگرامی از مدیران و سرمربی تیمش تشکر و قدردانی میکند بابت این همکاری که البته جای قدردانی هم دارد.

چرا که در فوتبال دنیا کمتر سراغ داریم باشگاهی فوق ستاره تیمش را برای جلب مشتری و متقاعد کردن باشگاههای دیگر به مرخصی بفرستد!

در این میان نقش برانکو چیست؟چرا او این چنین راحت به باشگاه و طارمی اجازه می دهد تا آقای گلش حساس ترین روزهای بدنسازی را همچون فصل گذشته  از دست بدهد و البته تردید مهم تر و سوال دیگر به خود طارمی بر میگردد که در این پیغام مجازی از هوادارن پرسپولیس هم قدردانی می کند.

تردیدی وجود ندارد که باید از این هوادار قدردانی کرد اما شایسته است که این چنین احساست این جماعت را هدف قرار داد؟آیا هوادار پرسپولیس شایسته این است که این چنین احساساتش دستخوش تغییر شود؟همان هواداری که چشم هایش را به انتقال عجیب طارمی به ترکیه بست و با آغوش باز فرزندش را پذیرفت ، حالا چه خطایی کرده که این همه باید چشم انتظار سرنوشت مهاجمی باشد که سرنوشت تیمش را به ساق پای این بازیکن گره زده و خوب می داند ماندن یا رفتن طارمی در نهایت سرنوشت تیمش را رقم می زند؟

هواداری که به رغم تمام اتفاقات فنی و غیر فنی سراپا حنجره شد و برای موفقیت پرسپولیس و اقای گلی مهدی آقای گل فریاد کشید آیا باید این همه مصیبت و زجر را تحمل کند تا بار دیگر شاهد حضور "آقای گلش" در تمرینات باشد؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45vgox

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گادوین منشا: منظور از «گران‌قیمت» بودنم را متوجه نمی‌شوم