تاریخ انتشار: 1397/09/05 12:18
کد خبر: 120272

شرایط حسینی در راه دریافت بلیت سفر به جام ملت ها کمی سخت تر شد!

نیمکت نشینی های دروازه بان ملی پوش استقلال در بازگشت از اردوی تیم ملی ادامه پیدا کرد.
 شرایط حسینی در راه دریافت بلیت سفر به جام ملت ها کمی سخت تر شد!

کلین شیت در اولین بازی نود دقیقه ای برای تیم ملی باعث شد تا سیدحسین حسینی اعتماد به نفس خاصی پیدا کند تا یکی از سه دروازه بانی لقب بگیرد که از شانس بالایی برای رسیدن به فهرست نهایی جام ملت های آسیا 2019 برخوردار است. اما برخلاف شرایط مساعد در اردوی ملی بازگشت به اردوی باشگاهی چندان برای گلر شیرازی خوب پیش نرفت چون در مصاف استقلالی ها در کنار اروند باز هم نیمکت نشین شد تا برخلاف دو رقیب دیگرش در اردوی تیم ملی فرصت بازی پیدا نکند.

 

سیدمهدی رحمتی باز هم انتخاب اول وینفرد شفر برای بازی های لیگ برتر بود تا در جدال با استقلال خوزستان کلین شیت دیگری در کارنامه این فصل ثبت و بردی دیگر برای آبی ها رقم بخورد. بازی دادن به این دروازه بان کهنه کار که آمار بدی از خود برجای نگذاشته است اما جایگاه سیدحسین حسینی در تیم ملی را به خطر انداخت چون نیمکت نشینی در بازگشت از اردوی تیم ملی و آمار پایین بازی در لیگ برتر ممکن است روی تصمیم نهایی کی روش برای اواخر آذرماه تاثیر مستقیمی بگذارد.

 

حسینی که بعد از نمایش درخشان فصل گذشته و ثبت رکورد جدید در گل نخوردن امیدوار بود طعم حضور در جام جهانی را بچشد با نیمکت نشینی در بازی های پایانی فصل این فرصت طلایی را از دست داد و الان اصلا دوست ندارد که در دومین تورنمنت معتبر ملی سال دوباره فرصت پوشیدن پیراهن ایران به عنوان نماینده استقلال را از دست بدهد. اتفاقی که وینفرد شفر را وادار می کند تا با اتخاذ تصمیمی درست به گلر جوانش کمک کند تا یکی از سهمیه های آبی ها در لیست نهایی جام ملت های آسیا 2019 شود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45o9eo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقشه شفر از بازی دادن به حسینی لو رفت!