تاریخ انتشار: 1395/12/11 21:56
اختصاص| کار بزرگ پاشازاده با آلومینیوم و مشکل همیشگی؛
کد خبر: 225796

مشکلات مالی گریبان گیر موفقیت پاشازاده در اراک؟!

مشکلات مالی تیم فوتبال آلومینیوم اراک سبب شد تا اخبار ضد و نقیضی از این باشگاه در رسانه ها مطرح شود.
مشکلات مالی گریبان گیر موفقیت پاشازاده در اراک؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، مهدی پاشازاده را باید از جمله مربیانی دانست که توانسته است بخوبی در امر مربیگری از سطوح پایین خود را بالا کشیده و به یک مربی توانمند تبدیل شود. موفقیت او در بالا آوردن چندین تیم لیگ دویی به لیگ یک و موفقیت آن تیم ها در لیگ یک بیانگر همین موضوع بوده و دارد پله های ترقی را یکی پس دیگری طی نماید، اما گویا امسال مشکلات مالی گریبان گیراین مربی با تیم هایی که مشغول بکار شده می باشد که شاید در روند نتیجه گیری آن بی تاثیر نباشد.

با مروری بر وضعیت پاشازاده در نیم فصل اول و قبول هدایت راه آهن درمی‌یابیم که استارت کار با تیم های بی بضاعت را مهدی پاشا زده باشد و علی رغم شرایط مالی نامناسب، وی در نیم فصل این تیم را در رده نهم جدول نگه داشت و در میانه های جدول جای گرفت.

نیم فصل زمان مناسبی بود تا او به یک تیم متمول برود و به موفقیت های بعدی اش برسد اما دست تقدیر بلیت او را برای اراک رزرو کرده بود و او باتوجه به آگاهی از وضعیت موجود در اراک و از آن جایی که این تیم را به لیگ یک آورده است، سکان هدایت آلومینیوم اراک را برعهده گرفت.

تصور بر این بود که با ورد به این تیم مشکلات مالی پیش روی این مربی از بین رفته باشد اما گویا همانند نیم فصل اول بازهم مشکلات مالی گریبان گیر کار پاشازاده بود و تیم متمول آلومینیوم اراک، به یک باره دچار افت مالی شده و این افت حتی سبب ناراحتی بازیکنان تیم گردیده است تا جایی که تهدید به تمرین نکردن و اعتصاب زده اند.

پاشازاده از زمان ورودش به این تیم تا کنون نتایج بسیار خوبی را کسب نموده است و با امتیازاتی که برای اراکی ها جمع آوری کرد، آنها را از رده سیزدهم به رده دهم رساند و با پیروزی در هفته آینده حتی می توانند به رده ششم جدول صعود کنند. اما به نظر می‌رسد پاشازاده علاوه بر دانش فنی بالا، نیاز به شانس نیز دارد و اگر مشکلات مالی آلومینیوم نبود، اراکی ها هم اکنون امیدوار به لیگ برتری شدن می‌بودند.

خبرنگار: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459oqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



محمودی: پاشازاده فردی امین، متعهد و دوست‌داشتنی است
مدیرعامل آلومینیوم اراک مطرح کرد؛