تاریخ انتشار: 1395/12/12 14:27
اختصاصی| سرپرست اروند خرمشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 225695

جابری: در سال اول حضورمان توانستیم به مرحله بعدی برویم/ می‌خواهیم دل مردم رنج دیده خرمشهر را شاد کنیم

سرپرست تیم فوتبال اروند خرمشهر معتقد است تیمی که در سال اول حضورش در مسابقات لیگ دو توانست به مرحله بعدی برود، مدیریت قوی پشت آن تیم بوده است.
جابری: در سال اول حضورمان توانستیم به مرحله بعدی برویم/ می‌خواهیم دل مردم رنج دیده خرمشهر را شاد کنیم

به گزارش فرتاک ورزشی، مسلم جابری سرپرست تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر درخصوص صعود این تیم به مرحله بعدی رقابت های لیگ دو گفت: تیمی که سال اول حضورش در مسابقات لیگ دسته دوم را تجربه می‌کند و با قدرت وتنها با سه شکست به مرحله دوم صعود کرد، نشان از برنامه ریزی خوب و منظم مجموعه تحت مدیریت جناب آقای دکتر سامری بوده است.

جابری افزود: قرعه خوب وبد در این مرحله وجود ندارد و همه تیمها مدعی بوده و با تمام قوا به مصاف یکدیگر می‌روند و طبیعتا این امر کیفیت بازیها را به بالاترین سطح می‌رساند.

سرپرست اروند خرمشهر ادامه داد: با تمام احترام به تیمهای حاضر درگروه، ما با تمام قدرت و برنامه ریزی منظم در این مرحله حاضر خواهیم شد و مطمئنا تمام مجموعه اروند دست به دست هم تا آخرین لحظه برای رسیدن به هدف خود جان خواهیم داد تا شاید بتوانیم با صعود به لیگ یک و تقدیم آن به شهدا باعث شادی مردم خونگرم و رنجدیده خرمشهر شویم.

جابری در پایان گفت: از تمام مسئولین محترم استدعا دارم به این تیم مردمی کمک کنند تا این تیم با قدرت در این راه سخت پا گذاشته و سربلند گردد.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrj6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی فولاد نوین اهواز-اروند خرمشهر

تصاویر/ دیدار نفت امیدیه-اروند خرمشهر
از نگاه دوربین بهنام کنارکوهی