تاریخ انتشار: 1395/11/04 22:22
کد خبر: 233923

برد امیدوار کننده اردبیلی ها در برزیل ایران

دریکی از حساس ترین دیدارهای این هفته لیگ دو تیم های پایین جدولی نفت ابادان وشهرداری اردبیل درورزشگاه تختی ابادان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم اردبیل همانند بازی رفت باجشنواره گل مقابل حریف خود به برتری رسید.
برد امیدوار کننده اردبیلی ها در برزیل ایران

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم اردبیل که به خوبی میدانست ازدست دادن امتیاز شانس این تیم را برای حفظ سهمیه لیگ دو کم رنگ خواهد کرد ازهمان نیمه اول با انگیزه کسب سه امتیاز پابه میدان گذاشت اما در این نیمه هردوتیم با تساوی یک یک به رختکن رفتند.

نیمه دوم بازیکنان اردبیل سرتا پا حمله شدند و چندین موقعیت گل را روی دروازه حریف هم ایجاد کردند که نتیجه ان سه گل دیگر برای تیم اردبیل بودو درنهایت این بازی حساس ۴بر۱ بنفع تیم فوتبال اردبیل به پایان رسید و با این برد ارزشمند حالا 4 هفته آینده برای تیم وهواداران اردبیلی حساس ترشد.

گل های این بازی را برای تیم اردبیل مهدی واثق،سجادعرفانی،نوید صبوری وسیامک نعمتی به ثمر رساندند.

البته سجاد عرفانی روز پر فروغی را سپری کرد وعلاوه بریک گل سه پاس گل  نیزدراین بازی داد تاستاره تیم اردبیل درمقابل نفت نوین باشد.

گفتنی است تیم فوتبال اردبیل (شهرداری)هفته اینده دریک بازی حساس میزبان استقلال ابی تهران خواهد بود،اما نکته ی که وجود دارد وهمه علاقمندان را خسته ونگران کرده، بلاتکلیفی امتیاز این تیم می باشد وهنوز مشخص نیست که امتیاز تیم به چه کسی واگذار خواهد شد این سردرگمی مخصوصا درهفته های حساس پایانی میتونه ضربه سنگینی به تیم وارد کند که شاید نتیجه ان سقوط به لیگ سه هم شود،اما تعین تکلیف وسروسامان دادن به وضعیت تیم میتواند فصل تلخ وکابوس وار تیم اردبیل را باخوشی به پایان برساند.

امید داریم بخاطر نام وحیثیت فوتبال اردبیل مسئولان مخصوصا شهردار اردبیل دراسرع زمان تعیین تکلیف نهایی را درمورد تیم انجام دهد.

باید بدانیم امتیاز این تیم برای اردبیل است نه شهردیگر،واین تیم تنها دلخوشی جوانان این شهر می باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrgk6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی شهرداری اردبیل-نفت نوین آبادان