تاریخ انتشار: 1395/11/27 18:44
حسینی جانشین مطمئن رحمتی
کد خبر: 228947

بچه بازی رحمتی برای هیچکس اهمیتی ندارد!

مهدی رحمتی این روزها حاشیه های بسیاری را پشت سر خود راه انداخته است و اگر به همین منوال ادامه پیدا کند معلوم نیست تا به کی می تواند این روند را ادامه دهد.
بچه بازی رحمتی برای هیچکس اهمیتی ندارد!

شاید اگر رحمتی در لحظات پایانی بازی با پرسپولیس خویشتنداری به خرج می‌داد و قدری خوددار بود، هرگز کمیته انضباطی او را محروم نمی‌کرد اما سابقه این دروازه‌بان در حاشیه سازی موجب شد تصمیم‌گیران در فدراسیون فوتبال محرومیت‌های تعلیقی گذشته را هم به محرومیت کنونی اضافه کنند تا رحمتی بازی‌های بیشتری در ترکیب استقلال نباشد.

بدون شک اگر دروازه‌بان استقلال بر خود مسلط بود نه کارت قرمز می‌گرفت و نه آن محرومیت‌های تعلیقی بازمی‌گشت اما یک رفتار بچگانه باعث شد دوباره به نیمکت استقلال منتقل شود تا شانس بازی به سید حسین حسینی برسد.

دروازه‌بانی که پیش‌تر هم در قفس توری آبی‌ها قرار داشت و نمایش خوبی هم ارائه کرد. اتفاقا حسینی وقتی توانست خود را به‌عنوان گزینه قابل اتکا معرفی کند که تیمش در اصفهان رخ در رخ سپاهان قرار گرفته بود.

حالا نیز دوباره سرنوشت حسینی با یک بازی در اصفهان گره خورده و اگر بتواند همانند بازی با سپاهان نمایش قابل قبولی ارائه کند، شانس‌های بیشتری برای تداوم حضور در چارچوب دروازه آبی‌ها خواهد داشت.

غیبت رحمتی در حقیقت برای منصوریان دغدغه ذهنی آنچنانی به همراه نمی‌آورد و حضور حسینی می‌تواند مهم‌ترین پست در استقلال را بیمه کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrezz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حکم رحمتی قصاص بیشتر از گناه بود!