تاریخ انتشار: 1395/11/21 23:55
کد خبر: 230247

به آندو پول ندادند، قول 80 درصد پرداختی دادند؟

به آندو پول ندادند، قول 80 درصد پرداختی دادند؟

نفت تهران در نقل و انتقالات از مشکل استقلال به خاطر محرومیت از سوی فیفا به خوبی بهره برد و توانست ضعف خودش در جذب بازیکن را با به خدمت گرفتن آندرانیک تیموریان تا حدودی جبران کند. آندو چند روزی است در تمرینات نفت و زیر نظر علی دایی کارش را شروع کرده و آمدنش موجی از امید را به اردوی تیم شهریار آورد که با حضور کاپیتان سابق تیم ملی، کمربند میانی تیم به خوبی محکم شده و از این پس روند گلزنی مهاجمان نفت و به خصوص محمد قاضی که این روزها حسابی در نوک پیکان تیم تنهاست با حمایت بیشتر روند بهتری به خود خواهد گرفت. همه‌چیز خوب پیش رفت، آندو قرارداد داخلی را امضا کرد و در هیات فوتبال هم این قرارداد را رسمیت بخشید اما یک تبصره فدراسیون همه‌چیز را بایکوت کرد. جایی که نفت تهران با موجی انباشته از بدهی‌های قبلی باید معادل قرارداد تیموریان به بدهکاران پول پرداخت می‌کرد تا کارت بازی آندو صادر و او بتواند نفت را در اولین بازی پیش رو مقابل پیکان همراهی کند.

 
نفت 300 میلیون نداشت تا آندو بازی کند
قرارداد آندرانیک تیموریان تا انتهای فصل با نفت تهران 300 میلیون بسته شده است و صدور کارت بازی این بازیکن  بعد از ثبت در هیات فوتبال استان تهران در صورتی اتفاق می‌افتاد که همین مبلغ باید به عنوان بخشی از بدهی چند میلیاردی باید به طلبکاران تیم پرداخت می‌شد. پولی که گویا در بساط نبود و رایزنی‌های مختلف باشگاه نفت با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم جواب نداد و قول و وعده‌های داده شده هم به کار نیامد تا آندو بازی با پیکان را از دست بدهد و حتی با شاگردان دایی به اردو هم نرود.

 
پول نیست، تا عید 80 درصد می‌دهند؟
قرارداد آندرانیک تیموریان با باشگاه نفت 300 میلیون است اما قطعا این پول قرار نبوده به طور یکجا به این بازیکن پرداخت شود اما نکته جالب در جایی است که در این باشگاه بابت پرداخت این مبلغ پول نبوده تا یک مهره تاثیرگذار به تیم دایی اضافه شود که مدت‌هاست از مشکلاتی می‌گوید که به خاطر آنها نتوانسته تیم را تقویت کند. از این جالب تر بابت ادعاهای مدیران نفت است که بعد از اعتصاب چند روز گذشته بازیکنان نفت ادعا کردند که تا عید پرداختی قراردادها آنها تا عید از 41 به 80 خواهد رسید. همین شرایط به وجود آمده برای نفت تهران و آندرانیک تیموریان بازیکنان این تیم را با اما و اگرهای زیادی مواجه کرده که چطور باشگاه می‌خواهد در این کمتر از 40 روزی که به سال جدید مانده به وعده هایش عمل کرده و قرارداد را به 80 درصد برساند وقتی پولی برای جذب بازیکن ندارند و کار آندو اینگونه گره خورده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrawa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تصاویری از ستاره استقلالی که در نهایت سرخ‌پوش شد