تاریخ انتشار: 1397/11/29 21:33
کد خبر: 109571

پرسپولیس 1(3) - پدیده 1(1)؛ خاطره بد یحیی از پنالتی در آزادی؛ پرسپولیس مسافر اصفهان شد

تیم های فوتبال پرسپولیس و پدیده در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پرسپولیس 1(3) - پدیده 1(1)؛ خاطره بد یحیی از پنالتی در آزادی؛ پرسپولیس مسافر اصفهان شد

بازی در دقایق ابتدایی نیمه اول متعادل بود و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود. دقیقه 3 کرنر ارسالی محمد قاسمی نژاد به بازیکن پدیده رسید که با ضربه سر این بازیکن دروازه پرسپولیس تهدید شد، اما مدافعان پرسپولیس توپ را دور کردند. بازیکنان پدیده کم کم توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موفق شدند دروازه پرسپولیس را باز کنند.

 دقیقه 11 پاس در عمق امین قاسمی نژاد باعث شد که مهدی خانی با علیرضا بیرانوند تک به تک شود که با شوت فنی و دقیق این بازیکن توپ وارد دروازه پرسپولیس شد. پس از گل پرسپولیسی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند تا  گل زده را جبران کنند. حملات پرسپولیسی ها خیلی زود جواب داد و توانستند دروازه پدیده را باز کنند، دقیقه 19 کرنر ارسالی مهدی ترابی در دهانه دروازه پدیده به شایان مصلح رسید که این بازیکن با ضربه سری محکم توپ را درون دروازه فراهانی قرار داد.

 دقیقه 22 روی پاس یونس شاکری، محمد قاسمی نژاد موقعیت خوبی مقابل دروازه پرسپولیس به دست آورد که بیرانوند به موقع از دروازه خارج شد و توپ را را جمع کرد. پس از گل پرسپولیس بازی متعادل شد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود، بازیکنان دو تیم محتاطانه بازی می کردند و خبری از ایجاد موقعیت نبود.

بازی در نیمه دوم هم کاملا سرد و کسل کننده بود و از ابتدای نیمه توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود. پس 15 دقیقه در نیمه دوم شاهد یک موقعیت گل بودیم، دقیقه 60 مهدی ترابی در محوطه جریمه پدیده صاحب توپ شد که با شوت این بازیکن توپ در دستان میلاد فراهانی قرار گرفت.

دقیقه 62 روی اشتباه عبدالله حسینی و فراهانی، مهدی ترابی در موقعیتی دروازه خالی صاحب توپ شد که شوت او از زاویه بسته وارد دروازه نشد. بازیکنان پرسپولیس در اواسط نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار گرفتند و با بازی روان خود توانستند بازیکنان پدیده را تحت فشار قرار دهند. دقیقه 72 شایان مصلح در محوطه جریمه پدیده صاحب توپ شد که با پاسی رو به عقب، بشار رسن را صاحب توپ کرد که شوت این بازیکن با فصله کمی از کنار دروازه میلاد فراهانی به بیرون رفت.

 دقیقه 76 ضربه ایستگاهی پرسپولیس با ارسال مهدی ترابی همراه شد که توپ به کمال کامیابی نیا رسید که با ضربه سر این بازیکن توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه پدیده به بیرون رفت. دقیقه 81 توپ ارسالی احمد نوراللهی در محوطه جریمه پدیده به علی علیپور رسید که با ضربه سر این بازیکن توپ در دستان فراهانی قرار گرفت. دقیقه 93 پرتاب اوت بازیکن پدیده در محوطه جریمه پرسپولیس به امین قاسمی نژاد رسید که شوت محکم این بازیکن در آغوش بیرانوند قرار گرفت.

وقت های اضافه

در وقت های اضافه اول بازی کاملا متعادل بود و دو تیم محتاطانه بازی می کردند تا دروازه شان باز نشود. دقیقه 99 ارسالی خطرناک علیپور در مقابل دروازه پدیده به بودیمیر رسید که این بازیکن نتوانست به توپ ضربه بزند تا موقعیت از دست برود. در ادامه هیچ اتفاقی رخ نداد تا نیمه اول وقت های اضافه بدون گل زده به پایان برسد. در نیمه دوم وقت های اضافه نیز اتفاق خاصی رخ نداد ضربات پنالتی برنده دیدار را مشخص کند.

ضربات پنالتی:

پنالتی اول پرسپولیس را با فاصله زیادی از بالای دروازه به بیرون زد.

پنالتی اول پدیده را بهنام برزای خلاف جهت حرکت بیرانوند به گل تبدیل کرد.

پنالتی دوم پرسپولیس را احمد نوراللهی به راحتی وارد دروازه فراهانی کرد.

پنالتی دوم پدیده را ریگی از بالای دروازه به بیرون زد.

ماریو بودیمیر پنالتی سوم پرسپولیس را وسط دروازه پدیده قرار داد.

محمدحسین مرادمند هم پنالتی سوم پدیده را با اختلاف از بالای دروازه بیرون زد.

مهدی شیری پنالتی چهارم پرسپولیس را به بیرون زد.

پنالتی چهارم پدیده را علیرضا بیرانوند موفق شد از علی نعمتی بگیرد.

پنالتی پنجم پرسپولیس را علی علیپور به صورت چیپ وارد دروازه کرد.

ترکیب دو تیم:

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی و علی علیپور

پدیده: میلاد فراهانی، محمدحسین مرادمند، عبدالله حسینی، مرتضی منصوری، علی نعمتی، مسعود ریگی، اکبر صادقی، محمد قاسمی‌نژاد، امین قاسمی‌نژاد، محمدمهدی مهدی‌خانی و یونس شاکری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zjgxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر / دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده