تاریخ انتشار: 1396/02/29 23:19
کد خبر: 209747

سعید آقایی خداحافظی کرد

سعید آقایی، مدافع چپ تراکتورسازی در آستانه جدایی از تیم قرار دارد.
سعید آقایی خداحافظی کرد

مذاکرات اولیه این بازیکن با سپاهان صورت گرفته اما به دلیل عدم توافق مالی، تا این لحظه قراردادی ثبت نشده است. سعید آقایی در یکی از پست‌های اینستاگرامی فرزین گروسیان، هم‌تیمی خود که به تازگی با تراکتورسازی قراردادش را تمدید کرده، کامنت گذاشته و آرزو کرده که ان‌شاءالله سال خوبی برای او و سایر هم‌تیمی‌هایش باشد. به نظر می‌رسد آقایی عزم خود را برای جدایی جزم کرده و از همین حالا خود را در تیمی غیر از تراکتورسازی می‌بیند. باید منتظر ماند و دید که مقصد جدید این بازیکن، کدام تیم خواهد بود.
وقتی از آقایی در خصوص کامنتی که برای گروسیان گذاشته است پرسیدیم این‌طور پاسخ داد: «من برای دوست و هم تیمی‌هایم آرزوی موفقیت کردم و منظورم خداحافظی از تراکتور و هم تیمی‌هایم نبود. البته هنوز در خصوص آینده تصمیم نگرفته‌ام چون فعلا تمرکزم روی اردوی تیم ملی است و بعد از اتمام اردو درباره آینده تصمیم می‌گیرم. در حال حاضر دوست ندارم مصاحبه کنم چون احتمال دارد حرفی بزنم که علیه خودم باشد.
سعید آقایی درباره فصل نقل و انتقالات و احتمال تمدید قراردادش با تراکتورسازی، گفت: «شرایط ماندن در تراکتورسازی سخت شده است. فصل گذشته قول‌هایی به ما داده شد که متاسفانه عملی نشد. اکنون نیز در حال مذاکره با این باشگاه هستم اما آینده‌ام مشخص نیست. از دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان پیشنهاد دارم. سعی می‌کنم باشگاهی را انتخاب کنم که کمک کند دوباره به تیم ملی باز گردم و پس از آن بتوانم به اروپا بروم.» مدافع تراکتورسازی درباره شایعاتی مبنی بر چکی که به گسترش فولاد داده است، گفت: «حاشیه‌های زیادی پیرامون این اتفاق ایجاد شده است. این چک تنها ضمانتی بود که من برای رضایتنامه‌ام به گسترشی‌ها دادم. اکنون نیز با وکیلم در حال مذاکره با این باشگاه هستیم تا بتوانیم در ازای مبلغی چک را از آنها پس بگیریم اما به هر حال باشگاهی که انتخاب می‌کنم باید من را در این جریان کمک کند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zaobz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست دوم خرید برانکو؛ یک آبادانی و دو پیکانی