تاریخ انتشار: 1396/03/03 20:03
اختصاصی| بازیکن اسبق تیم ملی جوانان مطرح کرد؛
کد خبر: 208723

اکبر گلستانی: باشگاه‌ها باید به بازیکنان جوان بیشتر میدان بدهند/ رسیدگی به تیم‌های پایه باید در اولویت قرار بگیرد

بازیکن اسبق تیم ملی جوانان فوتبال کشور از بازی تیم ملی جوانان ایران در جام جهانی کره جنوبی رضایت دارد.
اکبر گلستانی: باشگاه‌ها باید به بازیکنان جوان بیشتر میدان بدهند/ رسیدگی به تیم‌های پایه باید در اولویت قرار بگیرد

به گزارش فرتاک ورزشی، اکبر گلستانی بازیکن اسبق تیم ملی جوانان، پاس همدان، راه آهن تهران، ماشین سازی تبریز، پیام مشهد و ... درخصوص بازی تیم ملی جوانان ایران در جام جهانی کره جنوبی گفت: بازیکنان جوان ما نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند و در آوردگاه جهانی، به دور از حاشیه دارند حرفه ای فوتبال بازی می کنند و نوید روزهای بهتری را برای فوتبال کشورمان می دهند.

وی درخصوص ستاره های تیم ملی گفت: تیم ملی جوانان بازیکنان خوبی دارد نظیر رضا جعفری، رضا شکاری، امید نورافکن، علی شهواری، مهران درخشان و ... که همگی می توانند در سطح اول فوتبال اروپا بازی کنند. نمونه اش رضا شکاری که امیدوارم با همکاری باشگاه ذوب آهن وی به روستوف منتقل شود و در اروپا برای ایران بدرخشد.

گلستانی در پایان خاطر نشان شد: امیدوارم تیم های لیگ برتری به بازیکنان جوان بیشتر بها بدهند زیرا بازی کردن بیشتر آنان سبب می شود تا در میادین بزرگ استرس نداشته باشند. نباید مربیان لیگ برتری از بازی دادن به جوانترها ترسی داشته باشند و کسی که فنی‌اش بالاست، چه اشکالی دارد فیکس بازی کند! امیدوارم فدراسیون فوتبال کشورمان با رسیدگی بیشتر به فوتبال پایه و قراردادن بودجه مناسب در این بخش، کمک شایانی به بهبود فوتبال پایه کشورمان کند.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zakv6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس/پست افشین پیروانی پس از پیروزی تیم ملی جوانان

در نبودم استقلال ضربه نمی‌خورد
نورافکن: کاستاریکا را ببریم می‌توانیم به پلی‌آف هم برسیم