تاریخ انتشار: 1397/06/11 15:50
کد خبر: 131971

از دو باشگاه روسیه و یک باشگاه بلژیکی پیشنهاد دارم!

هافبک ملی‌پوش پدیده پیشنهادات جدید از باشگاه‌های روسیه و بلژیک را تایید کرد و تصمیم‌گیری در مورد آن را به باشگاه پدیده واگذار کرد.
از دو باشگاه روسیه و یک باشگاه بلژیکی پیشنهاد دارم!

مهدی مهدی‌خانی در گفتگو با خبرنگار با بیان مطلب فوق اظهار داشت: دو باشگاه از روسیه و یک باشگاه بلژیکی خواهان در اختیار گرفتن من شده‌اند اما با توجه به اینکه هنوز با باشگاه پدیده قرارداد دارم، همه چیز را به مذاکره آنها با باشگاهم موکول کرده‌ام.

 

وی افزود: با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات هم بسته شده، اگر رفتنی باشم در نیم فصل رخ خواهد داد هر چند که تا این لحظه هیچ چیز نهایی نشده و پس از ارسال نامه رسمی، باشگاه پدیده در مورد آن تصمیم‌گیری خواهد کرد.  

 

هافبک پدیده با ابراز شادمانی از نتایج تیمش در لیگ‌برتر تصریح کرد: قبل از شروع فصل هم گفته بودم که هنر آقا یحیی در استفاده و بازی گرفتن از بازیکنان جوان است و به همین خاطر هم اعتقاد دارم تیم ما فصل متفاوتی را با ایشان تجربه خواهد کرد.

 

مهدی‌خانی با تاکید بر اینکه حالا توقعات از پدیده بالا رفته، متذکر شد: حق مردم مشهد دست یافتن به سکوهای بالای جدول است و تیمی که بهترین ورزشگاه ایران را در اختیار دارد انشاالله به مدد امام رضا (ع) بتواند بهترین عناوین را هم برای این مردم علاقمند بدست آورد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5ek6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره سرخ پوشان راهی لیگ روسیه می شود