تاریخ انتشار: 1395/12/07 13:20
هافبک خونه به خونه مطرح کرد؛
کد خبر: 226944

سعید صادقی: همه بازیکنان هم قسم شدیم تا از شرمندگی حاج قاسم در بیائیم

نیروی جوانی، دوندگی، تکنیک و هوش بالایش سبب شد تا علیرغم سن کمی که دارد ولی آمار بیشترین دقایق حضور در بازی های این فصل را از آن خود کرده است.
سعید صادقی: همه بازیکنان هم قسم شدیم تا از شرمندگی حاج قاسم در بیائیم

 

به گزارش فرتاک ورزشی، سعید صادقی در بازی با راه آهن تهران با پاس زیباش به روح الله باقری توانست در برد خونه به خونه مثمر ثمر واقع شود و یکی از بهترین های تیمش باشد.

گفتگوی این بازیکن با سایت رسمی باشگاه را گزیده وار می خوانید:

پیروزی مقابل راه آهن

بدون شک همگان در بازی با راه آهن تحول را در خونه به خونه احساس کردند تیمی که با سیروس دین محمدی حتی یک باخت نداشت در خانه اش مقابل ما شکست خورد و چندین موقعیت گل را نیز از دست دادیم. شک نکنید از این پس خونه به خونه متفاوتی را باید شاهد باشید.

پیش بینی پیروزی مقابل ایرانجوان بوشهر

اتفاقاً همین پیش بینی ها می تواند برای ما دردسرساز شود. ایرانجوان در چند هفته اخیر بردی کسب نکرده است و شرایطش در جدول بغرنج می باشد. بدون شک این تیم‌ها خطرناک‌تر هستند و نباید گول شکست های ایرانجوان را بخوریم. بنده معتقدم دیدار با ایرانجوان بوشهر بسیار سخت از دیدارهای ۶ امتیازی است که در آینده پیش رو داریم ولی ما هم چیزی برای از دست دادن نداریم و برای برد مقابل ایرانجوان وارد زمین می‌شویم کما اینکه در هشت دیدار بعد از آن نیز باید با همین تفکر وارد میدان شویم.

صعود به صدر جدول

باور کنید اگر امید به صعود نداشتیم در بازی های اخیر اینقدر پرقدرت ظاهر نمی شدیم. دست نشان در ابتدای حضور خود در خونه به خونه گفت کافیست از بازی‌های باقیمانده ۸ برد داشته باشیم تا مدعی صعود باشیم. تاالان 2 برد را که به دست آوردیم و شش برد دیگر نیاز داریم ولی بازیکنان هم قسم شدند تمام دیدارهای باقیمانده را با برد به پایان برسانیم.

بیشترین حضور در بازی های خونه به خونه

بنده در هر تیمی که بازی کردم در پستم رقیب زیاد داشتم. در خونه به خونه که تمام هم پستی هایم فوق العاده اند و اگر من هم نباشم مشکلی برای تیم بوجود نمی آید و من هم می نشنیم روی نیمکت و سعی می کنم انرژی مثبت به تیم تزریق کنم.

به هر حال این نظر مربیان است که کدام بازیکنان به میدان بروند و خدا را شکر این روزها همبستگی تیم به گونه ای است که ناراضی نمی بینیم. من تعصب زیادی به خونه به خونه دارم و در طول نود دقیقه تمام تلاشم را به کار می گیرم تا بدوم و بجنگم و بازی سازی کنم و برای تیم مثمرثمر باشم تا نقشی در موفقیت های تیم داشته باشم.

هواداران

یک تیم در ایران به بنده نشان دهید که نهم جدول باشد و هوادارانش برای حمایت از تیم به یک شهر دیگر سفر کنند. آنها در بازی با راه آهن مثل تمام بازی ها سنگ تمام گذاشتند و در طول فصل در دیدارهایی که نتیجه هم نمی گرفتیم حمایت مان کردند که خیلی ارزشمندست. اما خواهشی که از آنها دارم فقط ناامیدی را کنار بگذارند و با قدرت بیشتری از بازیکنان تیم حمایت کنند.

اشتباهات داوری

ببینید، مسابقات به روزهای حساس خود رسیده است و اشتباهات داوری بیشتر به چشم سایر تیم ها می آید و به همین دلیل تمام تیم ها از مسئولان لیگ انتظار دارند در 9 هفته پایانی نظارت بیشتری بر لیگ داشته باشند و از داوری های باتجربه تری استفاده کنند. شما ببینید در همین بازی سپیدرود مقابل استقلال اهواز اشتباه داوری سبب شد بازی 2 بر 1 برده به سود اهواز را سپیدرود 2 بر 1 به برتری دست یابد. خب طبیعتا هم استقلال اهواز ضرر کرد و هم تمام تیم های مدعی صعود.

خونه به خونه در خصوص اشتباهات داوری نیز یکی از مظلوم ترین تیم های لیگ است و در بسیاری از بازی ها کمر تیم شکست ولی همیشه مربیان تیم و شخص حاج قاسم توصیه می کنند به داور اعتراضی نکنیم و بازی خودمان را انجام دهیم. این نشان می دهد خونه به خونه پاک ترین تیم لیگ یک است.

در همین بازی با راه آهن داور یک پنالتی صد در صد را روی من نگرفت. در بازی با بادران در بابل که دیدید چگونه پنالتی ما را تکرار کردند و نگذاشتند برنده بازی شویم. در تهران هم که یک کرنر مفت برای بادران گرفتند و همان کرنر به پنالتی برای این تیم تبدیل شد و شیرازه تیم از هم پاشید. در بازی با سپیدرود خود کارشناس داوری برنامه لیگ یک گفت پنالتی مان توسط داور گرفته نشد و در رشت هم که داور آن برخورد را با تیم ما داشت. بازی با اکسین هم دیدید چه شد. از این اشتباهات برای تیم ما زیاد رقم خورد ولی دم نزدیم و همچنان امیدواریم این اشتباهات کاهش یابد.

نگاه مسئولان خونه به خونه به فوتبال در مقایسه با تیم های سابق

بنده در مس کرمان و صبای قم نیز بازی کردم و هزینه خوبی هم برای فوتبال می کردند ولی باور کنید این حس دلسوزی که در حاج قاسم و برادران ایشان می بینم در آن تیم ها نبود. اینکه آنها در زمان بازی های تیم اینهمه دغدغه و استرس دارند را در همه تیم ها نمی توانید ببینید و اصلا قابل قیاس نیست. ما برخلاف تعدادی از تیم های لیگ، مشکلی از امکانات نداریم و بی دغدغه کار می کنیم.

همینقدر که مردم یک استان بیشتر به سمت فوتبال کشیده می شوند و اخبار این تیم پیگیری می کنند و به قول مسئولان انتظامی درصد جرم در زمان بازی های این تیم کاهش می یابد چیز کمی است؟ در کنار تشکیل این تیم چند شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شد؟ خونه به خونه چقدر در شادابی و شور و نشاط یک شهر تاثیر گذاشت؟ اینها مسائلی است که اگر به سادگی از کنارش بگذریم بی انصافی است و باید همیشه قدردان مسئولان این تیم بود.

بزرگترین مشکل خونه به خونه

متاسفانه در طول این فصل در بسیاری از بازی ها بدشانسی های عجیبی گریبانگیر ما شد و امتیازات لازم را کسب نکردیم. مس کرمان را در بابل باید می بردیم. تیمی که نتوانست حتی یک موقعیت گل ایجاد کند. سپیدرود را که دیدید چه بلائی سرش آوردیم. 12 موقعیت گل ایجاد کردیم و حتی یک پنالتی ما گرفته نشد ولی یک موقعیت که خودمان برای این تیم ایجاد کردیم را استفاده کردند و بردند. آلومینیوم اراک در بابل مقابل ما به تساوی 1 بر 1 دست یافت ولی نگذاشتیم نفس بکشند و از زمین خودشان بیرون نیامدند. در خیلی از تیم ها نیز اگر موقعیت های مان گل می شد می توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. به شخصه معتقدم بدشانسی بزرگترین عامل عدم نتیجه گیری ما در بسیاری از تیم ها بود.

خونه به خونه دوره دست نشان

خدا را شکر این روزها همدلی بیشتری را در بین بازیکنان شاهد هستیم و همبستگی بسیار خوبی بین تمام ارکان تیم ایجاد شده است. آنهایی که روی نیمکت نشسته اند به اندازه بازیکنان داخل زمین دغدغه تیم را دارند و پیروزی تنها هدف همه ما است. این روزها دیگر کسی به خودش فکر نمی کند و از اینکه چرا به میدان نمی رود ناراحت نمی شود. خود من این روزها با روحیه بالا و فراغ بال وارد زمین می شوم چون به عینه می بینم هم پستی هایم چه حسی نسبت به من دارند و تلاش می کنند در بهترین شرایط وارد زمین شوم. خدا را شکر جو تیم بسیار خوب شده است و همه هم قسم شدیم 9 دیدار باقیمانده را با برد پشت سر بگذاریم و همه تیم های مدعی را به زیر بکشیم.

از طرف دیگر آقا نادر روحیه جنگندگی را در تیم افزایش داده است. دیگر کسی نمی تواند بگوید خونه به خونه تیم پر سن و سال ها است. در همین بازی با راه آهن تهران مازیار زارع و محمد غلامی و مهدی خیری و سایر باتجربه های تیم بهترین های خونه به خونه بودند و ثابت کردن سن و سال فقط برای شناسنامه ها است.

مسئله دیگر که نباید فراموش کنیم بالا رفتن توان بدنی بازیکنان می باشد که با تمرینات آقا نادر حاصل شد و ادامه این روند سبب می شود در هفته های پایانی که سایر تیم ها تحلیل می روند این آمادگی بدنی به کمک ما بیاید. 

مدعیان صعود

خوشبختانه 10 تیم اول جدول روی کاغذ می توانند به لیگ برتر صعود کنند. این مسئله سبب می شود هر هفته شاهد از دست دادن امتیاز از سوی تیم های مدعی باشیم و این برای ما که با تیم دوم جدول فقط 5 امتیاز فاصله داریم خیلی امیدوارکننده است. ما هم تمام تلاش مان این است که دو فینال آینده مان مقابل ایرانجوان و نفت مسجدسلیمان را به پیروزی پشت سر بگذاریم تا بیش از پیش به صدر جدول نزدیک شویم. خود آقا جواد حسن زاده در تمرین تیم حضور می یابد و می بیند چقدر بازیکنان تلاش می کنند و حس جنگندگی بالایی دارند.

حرف پایانی

از برادران حسن زاده امیری بابت زحماتی که برای فوتبال مملکت می کشند نهایت تشکر را دارم. همه ما بازیکنان تلاش می کنیم از شرمندگی حاج قاسم در بیائیم و زحمات شان را جبران کنیم و ان شاالله در پایان فصل بتوانیم مردم یک استان را خوشحال کنیم. همچنین جا دارد از هواداران تیم تشکر کنم و امیدوارم روز دوشنبه سومین پیروزی پیاپی مان را با آنها جشن بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wrm66

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سعید صادقی؛ اسلحه پنهان مرزبان در خونه به خونه
در ستایش بهترین های لیگ یک؛