تاریخ انتشار: 1395/11/03 17:50
کد خبر: 234244

پیش بازی استقلال آبی ب تهران-پترو کیان شوشتر

از هفته 18 لیگ دسته دوم گروه دو تیم های استقلال آبی ب و پتروکیان در ورزشگاه عطرسیب باقر شهر از ساعت 14:15 فردا به مصاف هم میروند.
پیش بازی استقلال آبی ب تهران-پترو کیان شوشتر

به گزارش فرتاک ورزشی، بازی دو تیم در نیم فصل اول با نتیجه 0 بر 0 به پایان رسید.

نتیجه هفته پیش دو تیم:

تیم استقلال آبی ب در بازی قبلی خود از تیم شهید کریمی جویبار با 1 گل شکست خورد تا بعد از دو برد متوالی که داشت طعم تلخ شکست را بچشد.در مقابل تیم پترو کیان شوشتر  در بازی قبلی خود با نتیجه 2 بر 1 از تیم قعر نشین نفت نوین آبادان شکست خورد تا بعد از چند هفته برد متوالی و یک تساوی، باز هم یک باخت دیگر را تجربه کند.

آمار استقلال آبی ب در بازیهای خانگی:

استقلال آبی ها با 4 تساوی 3 برد و 1 باخت در خانه عملکرد نسبتا خوبی داشته اند اما باید از امتیاز میزبانی خود بهتر استفاده کنند.

آمار پترو کیان در بازیهای خارج از خانه:

پترو کیانی ها با 3 تساوی 3 باخت و 2 برد عملکرد معمولی در بازیهای خارج ازخانه داشته و برای رسیدن به جمع مدعیان باید امتیازات بیشتری از بازیهای خارج از خانه کسب کنند.

شاگردان شهرام تابش با 16 گل زده و 17 گل خورده آماری معمولی در خط حمله و ضعیف در خط دفاع دارند.این تیم با 5 برد 8 تساوی و 4 باخت با 23 امتیاز در رده 6 جدول قرار دارد.

در مقابل شاگردان حسن شاهمرادیان با 23 گل زده و 18 گل خورده آماری خوب در خط حمله دارند اما باید در خط دفاع بهتر کار کنند.این تیم با 5 برد 8 تساوی و 4 باخت با 23 امتیاز در رده 5 جدول قرار دارد.

هم امتیاز بودن دو تیم به حساسیت بازی افزوده است.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wrbrd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصاف حساس نمایندگان شمال و جنوب در شوشتر