تاریخ انتشار: 1395/09/09 16:07
کد خبر: 246192

رادوشوویچ و خیال راحت پرسپولیس

سنگربان جانشین بیرانوند با عملکردش در چند بازی گذشته خیال پرسپولیس را از درون دروازه راحت کرده است.
رادوشوویچ و خیال راحت پرسپولیس

به گزارش فرتاک ورزشی، پرسپولیس طی چند فصل گذشته همواره از ناحیه دروازه لطمات فراوانی را تحمل کرده است و انصافا به جز دو مورد درواهز بان خارجی یعنی نیلسون محبوب و اسمر بگوویچ بوسنیایی سایر سنگربانان وطنی و غیر وطنی تبدیل به کابوسی برای هواداران این تیم شده بودند.

 بازی پرسپولیس و قشقایی شیراز در جام حذفی و شکست عجیب پرسپولیس در آن بازی تبعات زیادی برای این تیم داشت. یکی از این تبعات، تردید در توانایی‌های بوژیدار رادوشویچ بود که در ضربات پنالتی حتی جهت یک ضربه را هم درست تشخیص نداد و بعد از آن بازی اما هواداران پرسپولیس بیشتر قدر علیرضا بیرانوند را دانستند.

مصدومیت نسبتا شدید بیرانوند اما دوباره پرسپولیسی‌ها را در ترس فرو برد. رادو باید در چند بازی که تعدادش مشخص نبود در دروازه پرسپولیس می‌ایستاد. او در اولین بازی در مقابل صنعت نفت زحمت زیادی را متحمل نشد. بازی آنقدر یکطرفه بود که رادو حتی یک شیرجه هم نزد. اما مشخص بود او وضعیت روحی و روانی خوبی دارد.

بازی دوم بازی سخت‌تری بود. بازی با تیم خوب پیکان و مهاجم خطرناکش گادوین منشا. اما رادو در این بازی هم خوب ظاهر شد و در چند صحنه دروازه پرسپولیس را نجات داد. در این بازی بود که نظرها نسبت به او عوض شد. حالا دیگر در غیاب بیرانوند کسی نگران دروازه پرسپولیس نیست. البته وجود یک خط دفاعی قدرتمند به رهبری سید جلال حسینی هم کمک بزگی برای دروازه‌بان‌های پرسپولیس است. رادو خوش شانس هم هست. بازی بعدی پرسپولیس با تیم ته جدولی ماشین سازی است که احتمالا روز سختی برای او نخواهد بود. احتمالا باید منتظر سومین کلین شیت رادو در سومین بازی‌اش باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpqm6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس نیاز به تقویت دارد