تاریخ انتشار: 1395/10/12 17:53
کد خبر: 238868

برانکو: فردا نظرم را در مورد اردوی تیم ملی می‌گویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفـت: سعی می‌کنیم با این بازی‌ها فرم خود را حفظ کنیم. برخی بازیکنان مصدومیت مختصر داشتند که از آنها استفاده نکردیم از فردا تمرینات عادی را شروع می‌کنیم.
 برانکو: فردا نظرم را در مورد اردوی تیم ملی می‌گویم

برانکو ایوانکویچ در پایان دیدار مقابل پارس جم جنوبی، در جمع خبرنگاران گفت: بازی دوستانه بسیار خوبی بود. سعی می‌کنیم با این بازی‌ها فرم خود را حفظ کنیم. برخی بازیکنان مصدومیت مختصر داشتند که از آنها استفاده نکردیم از فردا تمرینات عادی را شروع می‌کنیم.

وی در مورد اینکه در بازی امروز بین بازیکنان خیلی درگیری به وجود آمد، افزود: فوتبال همین است آنها هم حریف قوی و بسیار خوبی بودند. این تیم برای موفقیت در لیگ دسته اول تلاش می‌کند. به هر حال بازی محکم برخورد هم دارد.

برانکو در مورد دعوت شدن 7 بازیکن پرسپولیس به تیم ملی، خاطرنشان کرد: به این مسئله افتخار می‌کنیم. همیشه از تیم ملی حمایت کردیم. صحبت‌های تکمیلی را فردا می‌گویم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه در مورد اینکه آیا از این مسئله ناراحت نیست، اظهار داشت: ساعت 11 فردا تمرین داریم شما نظرم را در تمرین فردا بپرسید.

برانکو در مورد اینکه آیا حرف خاصی دارد، گفت: نمی‌دانم شما سوال کنید و من هم جواب می‌دهم در این مورد فردا صحبت می‌کنم.

وی در مورد اینکه آیا از برگزاری اردوی تیم ملی در امارات ناراحت است، خاطرنشان کرد: شما متوجه صحبت من نمی‌شوید؟ ساعت ۱۱ فردا تمرین داریم آنوقت هر چه دوست دارید بپرسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wp8rv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیغام نامحسوس کاپیتان اول تیم ملی به برانکو؛ حاضرم سرخ پوش شوم