تاریخ انتشار: 1402/05/26 17:46
کد خبر: 992

اولین نمایش خانگی شاگردان نکونام در  سکوت آزادی

استقلال در اولین میزبانی خود در لیگ برتر فصل بیست و سوم به مصاف ملوان می رود.
اولین نمایش خانگی شاگردان نکونام در  سکوت آزادی

آخرین مسابقه هفته دوم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ بین تیم های استقلال و ملوان برگزار خواهد شد،  دیداری که شاگردان جواد نکونام در اولین بازی خانگی خود در فصل جدید در ورزشگاه آزادی پذیرای قوهای انزلی هستند.

آبی‌ها ها بعد از برد خارج از خانه مقابل زرد پوشان آبادانی، در شرایطی به دنبال دومین پیروزی متوالی خود هستند که دو مدعی از مربع قهرمانی سپاهان و پرسپولیس شش امتیازی هستند و جواد نکونام و شاگردانش برای حفظ صدرنشینی محکوم به پیروزی در این دیدار خواهند بود.

استقلالی ها برای جدال امروز با ملوان احتمالا با چند تغییر نسبت به بازی نخست روانه میدان می‌شوند؛ ایمان سلیمی  جایگزین آرمین سهرابیان مصدوم خواهد شد و با برگشت روزبه چشمی احتمالا  زبیر نیک‌نفس نفر نیمکت‌نشین خواهد شد؛ اما مهمترین تغییر حضور مهرداد محمدی به جای جعفر سلمانی در پست وینگر چپ است .

در سوی مقابل شاگردان تاتار بعد از شکست  خانگی در هفته اول با نتیجه ۲-۱ مقابل ذوب‌آهن به دنبال حداقل امتیاز خارج از خانه مقابل تیم مدعی استقلال است.

در دو بازی آخری که ملوان مقابل استقلال قرار گرفته است با  شکست زمین بازی را ترک کرده است. در فصل گذشته آبی‌ها با نتیجه ۳-۱ از سد ملوان در انزلی گذشتند،  در بازی که عارف غلامی، مهدی قایدی و مهدی مهدی‌پور از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند. در آخرین مصاف دو تیم نیز به جدال در مرحله ۱٫۸ نهایی جام حذفی فصل گذشته برمی‌گردد، جایی که آبی‌پوشان پایتخت با گل‌های ارسلان مطهری و آرمان رمضانی توانستند ملوان تحت هدایت مازیار زارع را شکست دهند و راهی مرحله بعد شوند.

شاگردان نکونام امروز نیز  امیدوارندبه روند خوب خود مقابل قوی سپید انزلی ادامه دهند و با کسب ۳ امتیاز به استقبال سپاهان اصفهان در هفته سوم بروند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wopx4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



استقلال از سرخپوشان انتقام می گیرد؟

ساپینتو در انتظار کلاسیک‌ترین مسابقه تاریخ جام حذفی!
به بهانه نهمین تقابل استقلال و ملوان