تاریخ انتشار: 1398/02/17 17:02
کد خبر: 100968

علت افت نتیجه گیری پرسپولیس/ وضعیت قرمز است؟

پرسپولیس در اردیبهشت ماه نتایج خوبی کسب نکرد و همین موضوع باعث انتقاد شدید پیشکسوتان شد.
علت افت نتیجه گیری پرسپولیس/ وضعیت قرمز است؟

چهار بازی بدون برد و گل نزدن  مهاجمان در پنج بازی اخیر نشان از وضعیت متفاوت سرخ ها در بازی های اخیر دارد و تداوم آن می تواند به سرخ ها لطمه بزند.

اینکه پرسپولیس در آسیا در پی  نگرفتن پنالتی مسلم روی ترابی گل خورد و باخت و حذف شد تردیدی نیست. در اینکه به گفته کارشناسان دو گل آفساید در بازی رفت مقابل پاختاکور و السد به سرخ ها تحمیل شد و سرخ ها اینگونه هم چهار امتیاز از دست دادند تردید نیست اما....

 پرسپولیس در اردیبهشت جهنمی اش از چهار بازی دو تساوی داشته و دو باخت و در 5 بازی اخیرش فقط دو گل زده که هر دو گل را خلیل زاده و کامیابی نیا دو عنصر دفاعی  تیم به ثمر رسانده و مهاجمان پرسپولیس در  پنجمین بازی متوالی در گلزنی ناکام مانده اند

اینکه در پنج بازی دو گل بزنی و در سه بازی اخیر یک گل زده شود یعنی اینکه پرسپولیس در فاز تهاجمی و گل زدن مشکلاتی دارد یعنی که هم مهاجمان و هم وینگر ها در گلزدن و ارسال پاس گل مشکلاتی داشته اند.

نگاهی به بازی ها نشان می دهد بازی بدون توپ سرخ ها کم شده و سرعت انتقال توپ از دفاع به حمله چون قبل نیست و مهاجمان در گلزنی مشکل دارند و پرسپولیس برای هت تریک قهرمانی در لیگ و ثبت سه گانه قهرمانی با عبور از سپاهان در اصفهان و فتح جام حذفی باید طرحی نو دراندازند وگرنه در بازی های باقیمانده دچار مشکل خواهند شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjjj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاختاکور 1 - پرسپولیس 0؛ وداع تلخ پرسپولیس از لیگ قهرمانان