تاریخ انتشار: 1398/12/13 19:25
کد خبر: 68792

بازگشت آرامش به خط دفاعی پرسپولیس؛ روزهای بدون دغدغه ای در راه است!

بازگشت کمال به فرم طلایی، آرامش را به خط دفاعی پرسپولیس برگرداند.
بازگشت آرامش به خط دفاعی پرسپولیس؛ روزهای بدون دغدغه ای در راه است!

در سال‌های اخیر پرسپولیس یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر بوده و کمال هم، نقش مهمی در این آمار داشته است. هافبک دفاعی جنگنده سرخپوشان، یک سد محکم برای حریفان قبل از رسیدن به خط دفاعی است. این فصل اما، کمال هفته‌های زیادی را بخاطر مصدومیت از دست داد و پس از بازگشت هم نتوانست در حد انتظار ظاهر شود. کالدرون او را روی نیمکت نشاند و در تیم یحی هم نتوانست نمایش خوبی داشته باشد. تا حدی که گل‌محمدی هم مثل کالدرون تصمیم گرفت ربیع‌خواه را به ترکیب اصلی برگرداند.

این هفته و در بازی با شهرخودرو، سرانجام از کمال مورد انتظار پرسپولیسی‌ها رونمایی شد. بازیکنی که با قدرت بدنی و بازی‌خوانی به موقع، جنگ‌های میانه میدان را به نفع پرسپولیس تمام می‌کرد. کمال این فصل بر اساس آمار متریکا، در هیچ مسابقه‌ای نتوانسته بود بیشتر از 3 عملکرد دفاعی داشته باشد. مقابل استقلال او بدون انجام هیچ عملکرد دفاعی موفق، یکی از عوامل ناکامی خط دفاعی پرسپولیس در دربی تهران بود. روی گل دوم استقلال، رد پای پررنگ او دیده می‌شد. بازی با شهرخودرو اما، او توانست با 5 عملکرد دفاعی فعال‌ترین بازیکن سرخپوشان در این زمینه پس از شجاع خلیل‌زاده باشد. با 41 لمس توپ، نقش فعالی در خط میانی داشت و بیشتر از 87 درصد پاس‌هایش را هم به مقصد رساند. تنها مشکل کمال، خطاهای زیادی بود که انجام می‌داد. خطاهای پرتعداد پرسپولیسی‌ها مقابل شهرخودرو، موقعیت‌های خوبی به حریف داد و در نهایت، یکی از همین ارسال‌ها که روی خطای رسن به دست آمده بود تبدیل به گل حریف شد.

پرسپولیس همین حالا، فاصله خوبی در جدول با سایر مدعیان دارد و بازگشت کمال اوج گرفته، می‌تواند مسیرشان برای رسیدن به جام را هموار کند. بازیکنی که دو سوم لیگ، بخاطر مصدومیت و فاصله گرفتن از شرایط آرمانی نتوانست نمایشی در حد توقع داشته باشد اما هنوز، فرصت کافی برای درخشش در ترکیب سرخپوشان را دارد. برای اینکه چهارمین قهرمانی پیاپی را به دست آورد و پرسپولیس را بعد از شروعی ضعیف، به مرحله حذفی لیگ قهرمانان برساند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdemx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران قهرمانی پرسپولیس را مهندسی کردند!