تاریخ انتشار: 1396/05/24 19:41
کد خبر: 188720

پرسپولیسی هایی که به تیم ملی نزدیک می شوند

پرسپولیسی هایی که به تیم ملی نزدیک می شوند

در یکی دو هفته اخیر شاهد درخشش علیرضا حقیقی و سوشا مکانی در تیم‌های اسکیلستونای سوئد و میوندالن نروژ بودیم. سوشا پس از بازگشت به میوندالن، به ترکیب اصلی این تیم برگشته و دو کلین‌شیت متوالی ثبت کرده است.

این اتفاق در حالی رخ داده که میوندالن تا قبل از بازگشت مکانی در تمام بازی‌های این فصل خود گل خورده بود و حتی یک کلین‌شیت هم نداشت. در سوئد هم علیرضا حقیقی با درخششی فوق‌العاده در بازی آخر تیمش به عنوان بهترین بازیکن این هفته لیگ برتر سوئد انتخاب شده است.

درخشش این دو دروازه‌بان می‌تواند آنها را دوباره به تیم ملی برگرداند. به ویژه این که کارلوس کی‌روش هم به آنها علاقه زیادی دارد. سرمربی تیم ملی چند هفته پیش، در اینستاگرام خود عکسی از حقیقی را منتشر کرد و بازگشت او را به میادین پس از طی کردن دوران مصدومیت تبریک گفت و برایش آرزوی موفقیت کرد. همچنین مکانی در بازی رفت ایران و سوریه و در حالی که علیرضا بیرانوند مصدوم بود، با تشخیص کی‌روش، در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفت و اخباری و مظاهری نیمکت‌نشین شدند.

با این درخشش، حالا آنها از هر زمانی به تیم ملی نزدیک‌ترند و این زنگ خطری برای دروازه‌بانانی است که در لیگ برتر ایران بازی می‌کنند و در دوره‌های گذشته به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند. کی‌روش پیش از این نشان داده که به حقیقی و مکانی اعتماد بیشتری دارد و اگر قرار به انتخاب باشد، آنها را به امثال اخباری و مظاهری ترجیح خواهد داد. این اتفاقی است که می‌تواند در اردوی بعدی تیم ملی برای بازی با کره جنوبی هم بیفتد و احتمال زیادی وجود دارد که برای بازی مقابل کره جنوبی خبری از اخباری و مظاهری نباشد و 3 دروازه‌بان دعوت شده به تیم ملی، بیرانوند، حقیقی و مکانی باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wa77x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شایعه روز: دروازه بان های پرسپولیسی در راه نفت