تاریخ انتشار: 1396/09/13 20:29
اختصاصی| مشهور بشیم بسه؛
کد خبر: 170868

پشت پرده سخنان سرمربی ایرانجوان لو رفت!

سرمربی ایرانجوان بوشهر، از جدایی حرف زد.
پشت پرده سخنان سرمربی ایرانجوان لو رفت!

 غلامرضا دلگرم سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر، در پایان بازی با تیم مس رفسنجان اظهار داشت: «تیم از داشتن امکانات اولیه محروم است تا جایی که برای تمرین 13 توپ داریم که از این شمار تنها سه توپ آن از استاندارد کافی برخوردار است. پیش از این تنها مشکل وضعیت پرداختی قرارداد بازیکنان بود ولی اکنون در موارد بسیاری با کمبود روبرو هستیم. اکنون تنها دلخوشی بازیکنان ایرانجوان شادی هواداران و از سایر امتیازهایی که باید برخوردار باشند، محروم هستند. اگر همین وضعیت ادامه داشته باشد، دیگر ادامه نخواهم داد».

اینکه غلامرضا دلگرم در ایرانجوان فوق‌العاده کار کرده است و نتایج، گواه همه چیز است، اکنون کاری نخواهیم داشت. فراموش نکنیم که دلگرم، با علم به موضوع مشکلات مالی ایرانجوان، هدایت این تیم را پذیرفت. دلگرم مربی بزرگی در لیگ یک نیست اما در ایرانجوان موفق بوده و باتوجه به قرعه‌های لیگ دویی، موفق شدند به جمع هشت تیم برتر جام حذفی صعود کنند.

از بوشهر خبر می‌رسد که دلگرم، در پایان بازی با استقلال تهران، از سمت خود استعفا خواهد داد و از ایرانجوان جدا می‌شود. طبیعی است که برای بازی تیمی با استقلال، رسانه‌ها به عوامل تیم مقابل هجوم می‌آورند و قصد حمایت رسانه‌ای دارند و شکی نیست که مفتخر در این بین، مشهورتر خواهد شد و به دلایل مشکلات عدیده‌ای که ایرانجوان دارد، جدایی مفتخر قریب به ذهن است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5x75

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خمیازه مربی ایرانجوان به افسوس تبدیل شد (عکس)
پس از باختی سنگین در بابل؛

سرمربی ایرانجوان بوشهر استعفا داد
خبر فرتاک ورزشی تائید شد؛

در رختکن ایرانجوان چه گذشت/ استعفای مفتخر!
پس از تساوی ناامیدکننده مقابل صبا؛

مفتخر: کمی نیاز به صبوری داریم/ روی اشتباهات فردی گل می‌خوریم
سرمربی ایرانجوان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛