تاریخ انتشار: 1395/10/29 21:55
کد خبر: 234989

سلیمان فلاح: بادران برای کسب سه امتیاز به میدان می رود

بازیکن تیم بادران تهران از آمادگی کامل این تیم برای رویارویی با خونه به خونه خبر داد.
سلیمان فلاح: بادران برای کسب سه امتیاز به میدان می رود

به گزارش فرتاک ورزشی، گفتگوی با میلاد سلیمان فلاح جوان خوش اخلاق و با آتیه فوتبال کشورمان که در نیم فصل به بادران پیوست را در زیر میخوانید :

بیوگرافی

میلاد سلیمان فلاح , متولد 24 آبان ماه 1365 – مجرد

دانشجوی فوق لیسانس  فیزیولوژی ورزشی گرایش تغزیه  

 

روزمه

یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی  همراه با تیم ملی دانشچویان

همراهی تیم های سایپا , صبا , نفت مسجد سلیمان , استقلال و پیکان

با پیکان راهی لیگ برتر شدم و تیم  صبا را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کردم

 

انتخاب بادران

حضور محمد ربیعی خیلی در انتخاب بادران موثر بود , آقای ربیعی چند سال پیش مربی بنده بود و احساس کردم که می توانم  به محمد آقا کمک کنم وقتی با آقای ربیعی صحبت کردم بدون هیچ پیش شرطی و حرف و حدیثی با بادران قرارداد بستم .

شخصیت بالای مجموعه بادران , امکانات و شرایط کلی تیم هم  در انتخاب بادران خیلی موثر بود .

 

شرایط تیم

متاسفانه بازی قبل نتیجه ای را که باید کسب می کردیم بدست نیاوردیم ولی صد در صد در آینده نتایج خوبی را کسب می کنیم و بدون شک یکی از مدعیان  اصلی صعود هستیم و شکی درباره این موضوع ندارم.

خدا را شکر وضعیت تیم خیلی خوب است ,  و انشالله با برد بازی فردا همه چیز مشخص می شود .

 

وضعیت میلاد سلیمان فلاح

وضعیت خودم خدا را شکر از روز اولی که با تیم قرارداد بستم خیلی بهتر شده , من متاسفانه نیم فصل اول به خاطر یکسری مشکلات که داشتم بیرون بودم ,  و چون بازی رسمی انجام نداده بودم زیاد آماده نبودم ولی خدا را شکر شرایطم روز به روز در حال پیشرفت است و انشالله نظر مربیان را برای بازی جلب کنم .

 

بازی با فولاد یزد

من متاسفانه  با صلاحدید کادر فنی  جزو  لیست 18 نفره نبودم, برای نظر این عزیزان احترام  قائل هستم ولی صد در صد دوست داشتم بازی را ببریم , همه یک تیم هستیم و برد تیم هم باعث خوشحالی همه اعضا می شود .

 

بازی خونه به خونه

با شناختی که از آقای علیرضا مرزبان دارم  , و سال گذشته با آقای مرزبان در پیکان سابقه همکاری داشتم , صد در صد تیم خیلی خوبی را درست کرده اند شاید نتایج خیلی ایده آلی را کسب نکرده باشند ولی آقای مرزبان هم مربی فنی هستند هم روانی , و مطمعن هستم این امکان وجود دارد که در بازی فردا برای ما مشکل درست کنند . ولی با توجه به مهره هایی که داریم و روحیه بالای ما تیم بادران برای کسب سه امتیاز به میدان می رود .

نتیجه

فوتبال قابل پیش بینی نیست , ولی تمام هدف و تلاش تیم برد و کسب سه امتیاز در بازی فردا است .و به نظرم بازی فردا با برد دو گله ما تمام می شود .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrvv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجبوب مجاز: آماده ی دربی کرمان هستیم/ موفقیت تیم برایم ارزش بیشتری دارد
اختصاصی/