تاریخ انتشار: 1395/11/17 00:40
کد خبر: 231341

دست خالی تراکتورسازی و وظیفه سنگین اخباری

تراکتورسازی در حالی باید برابر پرسپولیس قرار بگیرد که در ترکیب این تیم حداقل چند بازیکن جوان بی‌تجربه حضور خواهند داشت که برای اولین بار باید در ورزشگاه آزادی بازی کنند.
دست خالی تراکتورسازی و وظیفه سنگین اخباری

،تراکتور به خصوص در خط دفاعی که با محرومیت خالد شفیعی و هاشم بیک‌زاده؛ و شرایط مبهم مصدومیت هادی محمدی و محمد ایرانپوریان، دست قلعه‌نویی برای چینش بازیکنان خالی‌تر از همیشه است. اضافه کنید که محسن بنگر بعد از بازگشت از مصومیت افت محسوسی داشته و سعید آقایی هم تازه از بند مصدومیت رها شده و هنوز به اوج برنگشته.

در چنین شرایطی سرمربی تراکتورسازی امیدوار به درخشش دروازبان جوان، اما باتجربه‌اش خواهد بود. محمد رضا اخباری در هفته‌های اخیر در بیشتر بازی‌ها -به خصوص در خارج از خانه- ستاره تیمش بوده است. از ابتدای نیم فصل دوم که تراکتور در موقعیت‌سازی چندان موفق نبوده، اخباری با سیوهای فوق‌العاده باعث شده تک گل‌های به ثمر رسیده تراکتورسازان به سه امتیاز شیرین برای این تیم تبدیل شود.

در اولین بازی نیم فصل دوم با استقلال خوزستان حتی مدافعان تبریزی هم روز خوبی نداشتند، اما اخباری با درخشش خیره کننده دروازه‌اش را بسته نگه داشت و تک گل دقایق پایانی سرخپوشان سه امتیاز را به کارنامه‌شان اضافه کرد. سناریویی که در بازی خارج از خانه برابر پیکان هم تکرار شد تا دروازبان تراکتور موثرترین بازیکن در سه امتیاز‌های نیم فصل دوم تبریزی‌ها باشد. حالا تراکتورسازان و قلعه‌نویی امیدوارند در سومین بازی خارج از خانه هم اخباری درخشان ظاهر شود. هرچند کار سختی برابر خط حمله آماده پرسپولیس خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrjz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی با 4 کاپیتان پرسپولیسی به جنگ پرسپولیس می رود

2 پرسپولیسی و یک استقلالی در صدر جولان می دهند
دایی در تعقیب برانکو و قلعه‌نویی؛

کاپیتان پرسپولیسی تراکتور و خداحافظی از فوتبال
بنگر: شاید نیم فصل از فوتبال خداحافظی کنم