تاریخ انتشار: 1395/12/23 19:10
کد خبر: 223217

مشکل اصلی استقلال برای پایان قائله

کشیده شدن اختلافات خانوادگی به رسانه‌ها در روحیه کادر فنی، بازیکنان و هواداران تاثیر منفی می‌گذارد و فردی که جز این خانواده نیست یکی از ارکان اصلی هیئت مدیره را تشکیل میدهد

هیات مدیره استقلال نباید به مسایل فنی و اموری که در حیطه کادر فنی و مدیریت باشگاه قرار دارد ورود کند. اگر قرار است هیات مدیره نظرش را در مورد موضوع خاصی اعلام کند این کار باید از طریق سخنگوی هیات مدیره انجام شود و به شکل پخته و صحیح بازگو شود.

اعضای هیات مدیره نباید صحبت‌هایی را مطرح کنند که باعث ایجاد حاشیه و مشکل برای تیم شود. اگر هم انتقاد و مخالفتی هست باید در همان جلسه هیات مدیره مطرح شود و همان‌جا هم بماند. کشیده شدن اختلافات خانوادگی به رسانه‌ها در روحیه کادر فنی، بازیکنان و هواداران تاثیر منفی می‌گذارد. مشکلات خانوادگی اگر از خانه خارج نشود قابل حل و فصل شدن است. بهتر است که صحبت‌ها و مواضع هیات مدیره فقط توسط سخنگوی باشگاه مطرح شود تا دیگر این مشکلات پیش نیاید. حالا هم هیات مدیره باید با بزرگی و گذشت این مشکل را حل کند و اجازه ندهد که ماجرا کش پیدا کند چون دود این اختلاف در چشم تمام استقلالی‌ها از مدیران گرفته تا بازیکنان و هوادار می‌رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrebj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



400 استقلالی و 500 هوادار الاهلی در ورزشگاه!