تاریخ انتشار: 1397/07/27 17:02
کد خبر: 125686

نفت مسجدسلیمان با پیروزی به رختکن رفت

نیمه نخست دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و نفت مسجدسلیمان با برتری یک-صفر تیم مهمان به پایان رسید.
نفت مسجدسلیمان با پیروزی به رختکن رفت

تیم‌های ماشین‌سازی و نفت مسجدسلیمان در چارچوب دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفته‌اند که نیمه نخست این بازی با برتری یک-صفر تیم مهمان به پایان رسید.

تیم میزبان شروع خوبی در این بازی داشت و از دقایق ابتدایی حملات خطرناکی روی دروازه نفت مسجدسلیمان ساخته‌وپرداخته کرد. در دقیقه 3 بازی رضا خالقی فر با ضربه سر دروازه تیم مهمان را تهدید کرد که در این صحنه میلاد فراهانی توپ را به کرنر فرستاد.

در ادامه بازی و دقیقه 15 هم همکاری فرید بهزادی کریمی، محسن یوسفی و عزیز معبودی منجر به ایجاد چند موقعیت خطرناک برای گلزنی شد اما عملکرد خوب مدافعان و دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان مانع فروپاشی دروازه این تیم شد.

در اواسط نیمه نخست بازی متعادل‌تر شد اما با نزدیک شدن به دقایق پایانی این نیمه، ماشین‌سازی موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف خلق کرد اما مهاجمان این تیم در استفاده از فرصت‌های ایجادشده ناکام بودند. در دقیقه 28 نیز عزیز معبودی در حالی که مقابل دروازه تقریباً خالی قرار گرفته بود، توپ را به کنار دروازه زد تا دیدار دو تیم با تساوی بدون گل دنبال شود.

نیمه نخست با تساوی بدون گل در حال اتمام بود که حکیم نصاری در دقیقه 43 فرشاد جان‌فزا را در موقعیت گل قرار داد و این بازیکن برخلاف جریان بازی با غافلگیری مدافعان تیم میزبان، دروازه ماشین‌سازی را باز کرد تا این نیمه با برتری یک-صفر نفت مسجدسلیمان به پایان برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwrqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور زنوزی در ورزشگاه و تشویق هواداران ماشین سازی