تاریخ انتشار: 1399/12/02 02:11
کد خبر: 44338

جعفری : با داد و بیداد فوتبال پیشرفت نمی‌کند / نفت و گاز به دنبال بازی در چنین زمینی بود

سرمربی ملی حفاری اهواز گفت : باید در دیدارهای آینده با تلاش بیشتر برای پیروزی به میدان برویم و نگذاریم چیزی ما را از سه امتیاز دور کند.
جعفری : با داد و بیداد فوتبال پیشرفت نمی‌کند / نفت و گاز به دنبال بازی در چنین زمینی بود

امین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت : به دلیل بارندگی زیاد بازی ما برابر نفت و گاز یک روز به تعویق افتاد، پیشنهاد دادیم بازی در زمین چمن مصنوعی گچساران برگزار شود چون چمن طبیعی اصلاً شرایط برگزاری بازی را نداشت.

وی افزود : نفت و گاز پیشنهاد ما را قبول نکرد و ترجیح داد در چنین زمین بسیار بدی بازی کند و همین موضوع نیز باعث شد ما نتوانیم فوتبال همیشگی خود را ارائه دهیم.

جعفری در پاسخ به این سوال که، چه نظری درخصوص عملکرد داوران دارید، بیان داشت : بنده نمی‌خواهم در خصوص داوران صحبت کنم همیشه معتقدم که باید از جامعه داوری حمایت شود اما در برابر نفت و گاز چند صحنه مشکوک به پنالتی داشتیم، و سوت های اشتباه زیادی نیز از سوی داور زده شد و واقعا داوری ضعیف بوده، امیدوارم این سوت ها مغرضانه نبوده باشد.

سرمربی ملی حفاری با بیان اینکه اعتراض های فراوان در فوتبال ایران باب شده است، اظهار داشت : برخی با ایجاد تشنج در بازی و سر و صدا به دنبال کسب نتیجه هستند، باید بگویم با این سبک مربیگری فوتبال پیشرفت نمی‌کند و نتیجه چندان مطلوبی نیز نخواهد داشت، پس از این که گل دریافت کردیم بازیکنان نفت و گاز یکی پس از دیگری مصدوم شدند و بازی را از جریان خارج می کردند، واقعاً برای دیدن چنین صحنه هایی متاسف هستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npqmk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جعفری : بازیکنان خوبی جذب کرده ایم / به دنبال بهترین نتایج خواهیم بود
سرمربی ملی حفاری اهواز در گفت‌وگو با فرتاک ورزشی: