تاریخ انتشار: 1396/07/01 22:50
رویارویی مربیان بادانش لیگ یک؛
کد خبر: 181414

پیش بازی صبای قم-گل گهر؛ فرار از قعر با اولین پیروزی خانگی/ آبی‌ها تشنه جهش در جدول!

در چارچوب رقابت های هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم صبای قم و گل گهر سیرجان در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف هم می روند.
پیش بازی صبای قم-گل گهر؛ فرار از قعر با اولین پیروزی خانگی/ آبی‌ها تشنه جهش در جدول!

 صبایی ها که رفته رفته به اکسلت اصلی تیم خود می رسند و به شرایط خوب خود دست پیدا می‌کنند، توانسته اند مقابل ایرانجوان در بوشهر یک تساوی ارزشمند را کسب کنند. البته صبایی ها نزدیک بود که گلی را از روی نقطه پنالتی دریافت کنند اما درخشش حسین نائیجی باعث شد که پنالتی دفع شود و قمی ها یک امتیاز با ارزش را توشه راه خود از بوشهر کنند. این نکته نیز از بازی صبا و ایرانجوان جا نماند که صبا انصافا بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت و در دفاع و میانه زمین فوق العاده ظاهر شدند اما کمی مشکل در فاز هجومی خود داشتند.

در سوی دیگر سیرجانی ها در ادامه روند سینوسی خود، هفته گذشته در حالی که این انتظار می رفت که مقابل مس رفسنجان به پیروزی برسند، با تساوی بدون گل به کار خود خاتمه دادند تا همچنان گل گهر برای رسیدن به بالای جدول نیاز به زمان داشته باشد. سبک بازی گل گهر را می‌توان به پرسپولیس نسبت داد. بازی مالکانه‌ای که سرمربی کروات گل گهر در سیرجان ارائه می‌دهد و در بعضی اوقات، نتیجه نمی‌دهد که نیاز به پلان B دارد. پلانی که اگر بازیکنان گل گهر در آن ناتوان باشند، باید صعود این تیم را محال تصور کرد.

دو تیم بی شک برای برد مقابل یکدیگر به میدان می آیند که همین امر باعث جذاب تر شدن این دیدار می شود. شاگردان هومن افاضلی سخت به دنبال این می باشند که با این برد روحیه بخش خود را به کلی از منطقه خطر دور کنند.

گفتنی است صبا با کسب سه امتیاز در مکان شانزدهم جدول و گل گهر که نتایج سینوسی ای را در این فصل کسب کرده است با هشت امتیاز در مکان هشتم جدول قرار دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم

صبای قم: حسین نائیجی، سید مجتبی مبینی‌پور، حسن کریمی، آرش اسماعیلی، مهدی جعفرپور، کمیل محمدی، محمد رحمتی، میلاد کرمانی‌مقدم، عرفان بادی، آرش عبدلی و علی امیری

سرمربی: هومن افاضلی

گل گهر: آرمان شهدادنژاد - علی شهسواری - عیسی پرتو - علیرضا ابراهیمی - اسماعیل کیانی - امین پورعلی - سجاد اژدر - احمد حسن زاده -  حامد زمانی - محسن آذرباد - علی خسرونژاد


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nnrvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی گل گهر-مس رفسنجان؛ دربی کرمان باطعم جدال مربیان سرخابی!
جنگ آبی و نارنجی در سیرجان؛

پیش بازی ایرانجوان-صبای قم؛ نبرد قعرنشینان لب ساحل!
عیار مفتخر و افاضلی مشخص خواهد شد؛

پیش بازی صبا-ملوان؛ جدال 6 امتیازی لیگ برتری‌های سابق در لیگ یک!
دست‌نشان به فکر جبران/ اولین محک جدی افاضلی؛