تاریخ انتشار: 1395/09/02 12:23
کد خبر: 247714

پیش بازی فولاد نوین-بعثت کرمانشاه/ بعثت به دنبال تثبیت صدرنشینی در اهواز!

روز (چهارشنبه 3 آذر) تیم های فولاد نوین اهواز و بعثت کرمانشاه در اهواز از ساعت 14:15 به مصاف هم میروند.
پیش بازی فولاد نوین-بعثت کرمانشاه/ بعثت به دنبال تثبیت صدرنشینی در اهواز!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، تیم فولاد نوین اهواز در بازی قبلی خود توانست به یک برد 3 بر 0 مقابل شهرداری اراک رسید، تا با 4 برد متوالی خود را به صدر جدول برساند.در مقابل بازی تیم بعثت و نفت و گاز گچساران به دلیل حضور تیم نفت و گاز در جام حذفی لغو گردید.این تیم در هفته دهم نیز قرعه استراحت داشت.بعثت در آخرین بازی خود در لیگ دسته دوم توانست تیم کیمیا فرایند را با دو گل شکست دهد.

بررسی نقاط ضعف و قوت دو تیم:

شاگردان خدریان با 23 گل زده و 11 گل خورده آمار خیلی خوبی در خط دفاع و حمله خود دارند.این تیم با 6 برد و فقط 2 باخت وضعیت بسیار خوبی در جدول گروه دارد.

در مقابل شاگردان مهر پیما با 17 گل زده و 13 گل خورده وضعیت نسبتا خوبی در خط حمله و دفاعی خود دارند.این تیم نیز 6 برد دارد اما 3 باخت این تیم میتواند برایش مشکل ساز شود.

آمار فولاد نوین در بازیهای خانگی: 

فولاد نوینی ها در خانه بسیار قوی هستند و از 5 بازی خود 4 برد و یک تساوی داشته اند و 13 امتیاز کسب کرده اند.آمار نشان میدهد که این تیم در خانه تیم خوبی است و به حریفانش امتیاز نمیدهد.

آمار تیم بعثت در بازیهای خارج از خانه:

بعثتی ها از 5 بازی خارج از خانه خود به دو باخت و سه برد رسیده اند و عملکرد نسبتا خوبی داشته اند و 9 امتیاز گرفته اند.

تیم فولاد نوین با 20 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و به دنبال تداوم صدر نشینی است.این تیم که سابقه صعود به لیگ برتر را در کارنامه خود دارد میخواهد باز هم یک افتخار دیگر به کارنامه خود اضافه کند.

در مقابل تیم بعثت با 18 امتیاز از 9 بازی در رده 6 جدول است.این تیم برای جدا کردن خود از میانه جدول و رسیدن به صدر باید برای بردن پا به زمین بازی بگذارد.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ndv9k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی فولاد نوین مقابل زاگرس یاسوج/ بازگشت مهمان ناخته در جمع مدعیان!