تاریخ انتشار: 1395/10/04 10:21
کد خبر: 240862

شرط قهرمانی پرسپولیس

شرط قهرمانی پرسپولیس

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: پرسپولیس اگر قهرمانی می‌خواهد باید در نیم‌فصل ۳-۲ بازیکن جدید بگیرد.

بیژن ذوالفقارنسب در مورد پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان و قهرمانی این تیم در نیم‌فصل گفت: این بازی برای پرسپولیس بسیار حساس بود که به‌خوبی آن را انجام داده، توانست با 32 امتیاز نیم‌فصل را به پایان برساند و قهرمان شود. تراکتورسازی اگر فردا هم نفت تهران را ببرد بازهم به صدر جدول نخواهد رسید.

وی ادامه داد: بازی‌های خوب پرسپولیس از نیم‌فصل دوم پارسال آغاز شد، هرچند در نیم‌فصل اول هم مشکلاتی مثل مصدومیت و محرومیت برخی بازیکنانش را داشت، اما در نهایت به قهرمانی رسید. با این حال پرسپولیس اگر قهرمانی در پایان فصل را می‌خواهد باید تیمش را تقویت کند و نیاز به 3-2 بازیکن جدید دارد تا هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان اسیا بتواند موفق شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه نقطه‌ضعف این تیم را برای تقویت در کدام ناحیه می‌داند، گفت: پرسپولیس در دفاع میانی فقط یک بازیکن متخصص دارد که آن هم سیدجلال حسینی است. سایر بازیکنانی که در خط دفاع به‌کار می‌گیرد، مدافعان تخصصی نیستند، بنابراین این تیم باید در خط دفاعی خودش را تقویت کند.

ذوالفقارنسب در مورد اینکه انتقال امید عالیشاه و نوراللهی از پرسپولیس به تراکتورسازی را چقدر در دنیای حرفه‌ای فوتبال درست می‌داند، گفت: در هیچ‌جای فوتبال حرفه‌ای چنین چیزی را نمی‌بینید، اما این دستورالعملی است که تیم‌ها دارند و باید اجرا شود. با این روش هم بازیکن و هم باشگاه متضرر می‌شوند، باید شرایط بهتری را برای بازیکنان سرباز ایجاد کرد.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در نیم‌فصل دوم می‌تواند روند موفقیت‌آمیزش را ادامه دهد، گفت: ادامه کار در گروی مدیریت سرمربی تیم است، او مسئول فنی است و برانکو فصل قبل هم در نیم‌فصل دوم عملکرد خوبی داشت. فکر می‌کنم با مدیریت و برنامه‌ریزی علمی در این فصل هم بتواند پرسپولیس را حفظ کند، البته تراکتورسازی رقیب سرسختی است و ذوب‌آهن و سپاهان هم کم‌کم به پرسپولیس نزدیک می‌شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ndkpv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اشتباهات پی در پی پرسپولیس در نقل و انتقالات/اقدامات عجیب پرسپولیس توجیه ندارد