تاریخ انتشار: 1397/01/23 14:30
کد خبر: 152438

سیدعباسی : بازیکنان استقلال جنوب به مرز بالای خودباوری رسیدند ، سازمان لیگ در گزینش داوران دقت بیشتری انجام دهد

سیدعباسی : بازیکنان استقلال جنوب به مرز بالای خودباوری رسیدند ، سازمان لیگ در گزینش داوران دقت بیشتری انجام دهد
داوود سیدعباسی سرمربی استقلال جنوب تهران در گفتگو با فرتاک ورزشی گفت:
 
با شروع نیم فصل دوم بازیکنان ما به مرز بالای خودباوری رسیدند، در بازی برابر مقاومت در نیمه اول یک بازی بدون نقص را ارائه دادیم.
 
با وجود اینکه داور عملکرد فوق العاده ای داشت اما میتوانست یک پنالتی را به سود ما اعلام کند که به نظرم خیلی واضح بود، موقعیت های فراوانی را ایجاد کردیم تا جایی که میتوانستیم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم.
 
تقریبا بازی یک طرفه به سود ما دنبال میشد، در نیمه دوم تیم ما آن طوری که باید بازی نکرد و بازی متعادلی را شاهد بودیم و نهایتا به تساوی دست یافتیم.
 
برای هر مسابقه برنامه ریزی انجام میدهیم ، امیدوارم عملکرد تیم در سه بازی باقی مانده به نحوه ای باشد که به هدفمان دست یابیم.
 
شرایط گروه به گونه ای است که همه بازی ها شش امتیازی میباشد، با نگاه به جدول متوجه میشوید که تیم های اول تا آخر شانس صعود را دارند ، تیم ما پتانسیل بالایی دارد و به توانایی بازیکنان تیم تکیه میکنیم.
 
با انجام یک بازی خوب به دنبال سه امتیاز مسابقه برابر اروند خرمشهر هستیم ، مهم ترین نکته این است که دروازه ما در سه بازی اخیر باز نشده است و خطوط حمله و دفاعی تیم عملکرد خوبی داشته است امیدوارم بازی هفته آینده با پیروزی استقلال جنوب همراه باشد تا به عنوان تیم اول صعود کنیم.
 
اوضاع جدول از همان روز اول پیچیده بود ، یعنی در هفته های  ابتدایی روند نتیجه گیری و امتیازات تیم ما به نحوی نبود که انتظارات از ما بالا رود ، ما به توانایی بازیکنان ایمان داشتیم و بازیکنان ما اعتماد به نفس بالایی دارند و کاملا بدون نقص بازی میکنند چند بازیکن مصدوم و یک بازیکن سه کارته داریم که مقابل اروند قادر به همراهی تیم خواهند بود.
 
داوری بدون نقص وجود ندارد اما فکر میکنم برابر مقاومت تهران پنالتی ما گرفته نشد ، داور در مجموع عملکرد خوبی داشت ، تنها دیداری که از قضاوت داور رضایت کافی داشتم به دیدار رفت ما برابر اروند خرمشهر بازمی گردد که علی رغم اینکه بازی را واگذار کردیم ولی عملکرد خوب داور به چشم می آمد.
 
امیدوارم سازمان لیگ در گزینش داوران دقت داشته باشند تا شائبه ای ایجاد نشود و هر تیمی که شایستگی آن را دارد به لیگ یک صعود کند.
 
ما تنها یک باخت را تا هفته هفتم در کارنامه داریم که این نشان از ثبات تیمی ما دارد و سعی در حفظ این توانایی داریم استقلال جنوب تیمی توانمند است که بازیکنان آن خود را در این مسیر آزمایش میکنند و انشاالله که سربلند شوند.
 
لیگ دو امسال پتانسیل آن را دارد که بهتر از این انجام شود، بازی های خوبی در این لیگ برگزار میشود، با شروع مرحله دوم تمام تلاش ما این بود که زمین مناسبی را برای برگزاری رقابت ها فراهم کنیم.
 
زمین چمن ما کیفیت مناسبی برای بازی دارد و از استاندارد های لازم برخوردار است ، باتوجه به احترامی که برای مقاومت تهران قایلم اما زمین چمن مساعدی را ندارند ، ما تمام شرایط را برای فوتبال خوب فراهم می آوریم ، از تیم ها تقاضا دارم که برای ایجاد یک فوتبال سالم تلاش کنند ما هم برای به دست آوردن عنوانی که بازیکنان سزاوار آن هستند خواهیم جنگید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nb7yg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داوود سیدعباسی: تیم ما هوادار ندارد و با رای کمیته انضباطی بازی‌هایمان بدون تماشاگر است/ لیگ دو، می‌تواند به تیم ملی کمک کند

دبل چراغی و محبی در روز آتش بازی شاهین
اختصاصی : جدول گلزنان لیگ دو در پایان هفته هفتم مرحله نهایی