تاریخ انتشار: 1396/07/30 13:32
کد خبر: 177014

صحبت‌های پنجعلی در خصوص محرومیت غفوری و مسلمان: نباید قبل از دربی جوسازی کرد

صحبت‌های پنجعلی در خصوص محرومیت غفوری و مسلمان: نباید قبل از دربی جوسازی کرد

محمد پنجعلی در خصوص بازی دیشب نفت طلاییه و پرسپولیس در جام حذفی گفت: بازی خوب و زیبایی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما من معتقدم با وجود نبود چند بازیکن اصلی پرسپولیس اما بازهم شاگردان برانکو عملکرد بهتری از خود نشان دادند و از فرصت ها و موقعیت های خود به درستی استفاده کردند و به گل رسیدند. شاگردان برانکو در این بازی بسیار روان و خوب ظاهر شدند و توانستند تفکرات مربی را در زمین پیاده کنند.

وی در ادامه افزود: سرخ پوشان دیگر باید اتفاقات افتاده در لیگ قهرمانان آسیا را فراموش کنند و به فکر جام حذفی و لیگ برتر باشند و من امید دارم که می توانند با اتحاد و همدلی به موفقیت و قهرمانی برسند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در خصوص دربی تصریح کرد: دربی قابل پیش بینی نیست و همیشه دارای حساسیت ها و حاشیه های خود است، البته هم اکنون پرسپولیس بهترین تیم ایران است و شانس بیشتری برای برد برابر استقلال دارد.

پنجعلی در خصوص اخبار شنیده شده از محرومیت محسن مسلمان و وریا غفوری پیش از دربی عنوان کرد: این ها شایعه ای بیش نیست و هنوز این اتفاقات رخ داده برای این بازیکنان ثابت نشده است و نباید قبل از دربی جوسازی کرد و تمرکز تیم ها را به هم ریخت، من معتقدم که باشگاه ها دارای کمیته انظباطی هستند و اگر اتفاقی رخ داده باید در خود باشگاه ها بررسی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n8elg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام عجیب کمیته اخلاق؛ چرا دو ستاره دیگر پرسپولیس محروم نشدند؟