تاریخ انتشار: 1397/11/27 19:20
کد خبر: 109835

پارس جنوبی 3 - نساجی 1؛ پیروزی طلایی پوشان در روز بارانی جم؛ نساج ها با آقا معلم روی نوار بدشانسی!

در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر دو تیم نساجی مازندران و پارس جنوبی جم از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر 1 پارس جنوبی به پایان رسید.
پارس جنوبی 3 - نساجی 1؛ پیروزی طلایی پوشان در روز بارانی جم؛ نساج ها با آقا معلم روی نوار بدشانسی!

بازی در نیمه اول این بازی با حملات نساجی مازندران آغاز شد و عاشوری در دو صحنه می توانست دروازه پارس جنوبی را باز کند که رحمان احمدی مانع این کار شد. پس از این حملات عاشوری در دقیقه 16 از زمین بازی اخراج شد و نساجی ادامه بازی را باید با 10 نفر بازی می کرد.

در ادامه پارس جنوبی موفق شد که بازی را در دست بگیرد. رضا علیاری در دقیقه 30 می توانست دروازه لک را باز کند که موفق به انجام این کار نشد و در دقیقه 39 نیز میرجوان موفق شد که دروازه نساجی را باز کند که داور به خاطر خطا بر روی بازیکن ناسجی این گل را مردود اعلام کرد.

این بازی در نیمه اول با همان نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز پارس جنوبی هجومی آغاز کرد و در دقیقه 52 موفق شد روی یک حمله به گل برسد. جورجی ولسیانی، مدافع نساجی گل اول پارس جنوبی را روی یک اشتباه به ثمر رساند.

چیزی از گل اول جمی ها نگذشته بود که آن ها بار دیگر و این بار توسط رضا علیاری به گل رسیدند. سانتر فرزاد حاتمی با ضربه سر علیاری همراه شد و او گل دوم تیم را به ثمر رساند.

نساجی به دنبال زدن گل بود تا اختلاف را به حداقل برساند و در دقیقه 70 موفق به انجام این کار نیز شد. دقیقه 68 یک پنالتی برای آن ها گرفته شد که جورجی ولسیانی پشت توپ ایستاد و موفق شد که پنالتی را به گل تبدیل کند.

این پایان کار نبود و در دقیقه 91 عماد میرجوان موفق شد که گل سوم تیمش را به ثمر برساند و نتیجه 3 بر 1 به سود پارس جنوبی جم شد.

ترکیب دوتیم:

پارس جنوبی جم: رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، میثم نقی زاده، میرهادی میرجوان، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، محمد مهدی عسکری، کیوان امرایی، مجید علیاری، شهرام گودرزی

نساجی: حامد لک، فرشاد فرجی، امید سینک، علی اصغر عاشوری، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، رحمان جعفری، حمیدرضا دیوسالار، جورجی گولسیانی، سجاد عاشوری و لاشا توتادزه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxpj8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گلر پارس جنوبی به بازی با نساجی می رسد!