تاریخ انتشار: 1395/08/24 14:41
کد خبر: 249183

بگوویچ: اشتباهات داوری تاثیر گذار بود

وینگو بگوویچ از عملکرد اشتباه داور در بازی با خونه به خونه انتقاد کرد.
بگوویچ: اشتباهات داوری تاثیر گذار بود

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سرمربی گل گهر سیرجان با اشاره به اشتباهات داوری در دو صحنه گفت: در یک صحنه داور پنالتی مسلم ما را ندید و در صحنه ای دیگر، به اشتباه آفساید مهاجم گل گهر را اعلام کرد که اگر این اشتباهات نبود قطعا نتیجه چیز دیگری بود.

بگوویچ در رابطه با بازی دو تیم نیز گفت: در ابتدای بازی اگر موقعیت تک به تک ما به گل تبدیل میشد قطعا روند بازی  به نفع ما پیش میرفت اما کم دقتی مهاجمان کار دستمان داد.

وی ضمن خرسندی از حضور هواداران در ورزشگاه گفت: از همه هواداران سیرجانی که امروز ما را تنها نگذاشتند تشکر میکنم و البته رسانه های سیرجان که نقش باارزشی در حضور هواداران در ورزشگاه داشتند.

سرمربی کروات گل گهر در مورد تیم حریف گفت: خونه به خونه یکی از بهترین تیمهای لیگ امسال است و مهره های زیادی جذب کرده اما در عین حال ما ۸۰ دقیقه صاحب توپ و میدان بودیم حمله کردیم اما به گل نرسیدیم تا در دقایق پایانی خسته شویم و توان حمله بیشتر را نداشته باشیم و تعویض هایی که انجام دادیم نتوانست انرژی تازه ای به تیم تزریق کند.

بگوویچ در پاسخ به این سوال که چرا در این بازی حساس به جعفر پور بازی ندادید گفت: نظم و انضباط مهمترین اصل در هر باشگاهی است و متاسفانه وی اشتباهی مرتکب شده که من به سختی می توانم از آن بگذرم چرا که همه نتایج ما به نظم و انضباط و مسوولیت پذیری بازیکنان برمیگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kl6bv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احیای میثاقیان در دقایق پایانی/ وینگو اولین شکستش را تجربه کرد