تاریخ انتشار: 1395/12/08 16:18
کد خبر: 226635

دیگو مارادونا در مشهد!

گل دوم تراکتورسازی به سیاه‌جامگان از پرحاشیه‌ترین گل‌های این فصل لیگ برتر ماست؛ ماجرای رضا شربتی که از جمعه بعدازظهر فضای مجازی را اشغال کرده و باعث شهرت مدافع سیاه‌جامگان شده است.
دیگو مارادونا در مشهد!

به گزارش فرتاک ورزشی، اما این گل یک نکته مبهم و تأثیرگذار هم دارد که شاید بیشتر از ماجرای شربتی و سکوتش هنگام ضربه خبرساز شود.

در صحنه‌ای که توپ توسط کرار از جناح چپ روی دروازه سیاه‌جامگان ارسال می‌شود و درست چند صدم ثانیه پیش از آن که توپ به فرزاد حاتمی برسد، این‌گونه برداشت می‌شود که یک بازیکن تراکتورسازی دستش را مشت می‌کند و به سمت توپ یورش می‌برد. درست به مانند حرکت دیگو آرماندو مارادونا در جام جهانی ۱۹۸۶ مقابل تیم ملی انگلیس که به دست خدا معروف شده بود. در صحنه آهسته به نظر می‌رسد مشت این بازیکن است که به توپ ضرب می‌دهد و باعث به ثمر رسیدن گل می‌شود.

با این حال با توجه به زاویه دوربین نمی‌توان نظر قطعی داد و باید به انتظار نشست تا شاید دوربینی از زاویه دیگر این صحنه را شکار کرده باشد و احتمالاً در برنامه 90 از این تصویر جدید رونمایی شود. آنچه فعلاً مطرح شده، همه حدس و گمان‌هایی است که از تصویر عادی صدا و سیما به دست آمده که در آن اتفاقات رخ داده در صحنه گل دوم تراکتور چندان واضح نیست.

هرچه هست، توپ وارد دروازه می‌شود و فرزاد حاتمی شادی‌کنان به سمت نقطه کرنر می‌رود، داور هم گل اعلام می‌کند و تراکتور 3 امتیاز این بازی را به دست می‌آورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kjy8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش رضا شربتی، بازیکن جنجالی سیاه جامگان؛ بله، من استقلالیم +عکس