تاریخ انتشار: 1395/11/14 12:13
کد خبر: 231883

دستنشان و چالشی سخت در انتخاب هافبک های دفاعی

خونه به خونه که در اوایل فصل، روز های پرکاری را در نقل و انتقالات داشت و در پست هافبک دفاعی چندین مهره طراز اول فوتبال کشور را به خدمت گرفت.
دستنشان و چالشی سخت در انتخاب هافبک های دفاعی

به گزارش فرتاک ورزشی، آن ها در این پست میثم نقی زاده را از پدیده مشهد،مازیار زارع را از ملوان، به خدمت گرفتند و با  محمد علیزاده  که در فصل گذشته در همین تیم عضویت داشت را دوباره به بابل اوردند و قرار داد او را برای یک فصل دیگر تمدید کردند.

علیرضا مرزبان مربی وقت خونه به خونه از مازیار زارع در یک پست عقب تر یعنی در قلب دفاع بازی گرفت و زوج محمد علیزاده و میثم نقی زاده هافبک های دفاعی بابلی ها را تشکیل میدادند.البته ناگفته نماند که مرزبان در بعضی بازی ها مازیار زارع را دوباره به پست اصلی اش بر می گرداند و از او در کنار میثم نقی زاده در این پست بازی میگرفت.

اما مرزبان متوجه این موضوع شد که میانگین سنی مازیار زارع و میثم نقی زاده برای این پست کمی بالا به نظر میرسد و برای بر طرف کردن این مشکل محمد علیزاده را دوباره به ترکیب اصلی بازگرداند و در بعضی مواقع میثم نقی زاده را در کنارش به بازی میگرفت و مازیار زارع را دوباره به یک خط عقب تر باز میگرداند.

البته ناگفته نماند در بعضی از بازی ها هم از زوج علیزاده و زارع مرزبان  استفاده میکرد که به خوبی هم فضا های خالی جلو مدافعین را پوشش میدادند و در فاز هجومی هم حضوری فعال داشتند.

اما با شروع نیم فصل دوم مرزبان در حرکتی بحث بر انگیز میلاد نوری را علی رغم داشتن نفرات مستعدد در این پست  به خدمت گرفت .

دیری نپایید که مرزبان به خاطر نتایج دور از انتظار مالک باشگاه خونه به خونه به صورت توافقی از این تیم جداشد و نادر دست نشان به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب شد.

با روی کار امدن دست نشان به عنوان سرمربی جدید خونه به خونه اولین بازی را در مقابل سپیدرود رشت در مقابل دیدگان هوادارنش تن به شکست یک بر صفر داد. 

دستنشان در ترکیب تیمش از مازیار زارع و پژمان نوری در پست هافبک دفاعی استفاده کرد و از  محمد علیزاده که بازیکنی دونده و در خدمت تیم میباشد در پست هافبک چپ استفاده کرد و میثم نقی زاده را از ترکیب بیرون گذاشت.

حال سوالی که مطرح می شود این میباشد که نادر دستنشان چگونه از این چالش شیرین و البته کمی سخت سر بلند بیرون می اید و مسیر صعود را برای بابلی ها هموار میکند.

نویسنده: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kjlna

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد سوادکوهی: با مسکن و آمپول بازی کردم/ دنده ام شکسته اما دوست دارم برای شاهین گلزنی کنم
مهاجم شاهین بوشهر مطرح کرد؛