تاریخ انتشار: 1395/12/06 00:57
کد خبر: 227135

درخشش ستاره ایرانی در لیگ اروپا؛ کریم دبل کرد و المپیاکوس صعود

کریم انصاری‌فرد در نخستین حضور ثابت خود برای المپیاکوس در لیگ اروپا موفق شد دو گل بزند و موجب صعود این تیم به جمع 16 تیم نهایی شود.
درخشش ستاره ایرانی در لیگ اروپا؛ کریم دبل کرد و المپیاکوس صعود

در دومین شب بازی‌های دور برگشت مرحله یک شانزدهم پایانی لیگ اروپا عثمانلی اسپور ترکیه از ساعت 19:30 در ورزشگاه خانگی خود میزبان المپیاکوس یونان بود.

 

کریم انصاری‌فرد که پس از پیوستن به المپیاکوس در نقل و انتقالات زمستانی، تنها در سه بازی جام حذفی یونان در ترکیب اصلی حضور داشت و یک بار در سوپر لیگ این کشور به‌عنوان تعویضی به میدان رفته بود، برخلاف دیدار هفته گذشته مقابل عثمانلی اسپور ترکیه که کمتر از 10 دقیقه فرصت خودنمایی داشت، امشب از ابتدا در ترکیب قرار گرفته بود.

نیمه اول این مسابقه بدون گل به اتمام رسید اما دو دقیقه از نیمه دوم نگذشته بود که ارسال پای چپ سبا از روی کرنر را آلبرتو بوتیا با دخالت به موقع به تیرک دوم فرستاد تا انصاری‌فرد با ضربه بغل پا دروازه عثمانلی اسپور را باز کند و نخستین گل اروپایی خود را به ثمر رساند.

 

 

تاریک الیونسی دومین گل المپیاکوس را در دقیقه 70 زد اما شب درخشان تیم یونانی و انصاری‌فرد باز هم ادامه داشت و مهاجم ملی‌پوش ایرانی المپیا در دقیقه 86 و پس از ضد حمله‌ای که خود در آن تاثیر داشت، ریباند شوت سبا را با ضربه سر از بالای دستان دروازه‌بان عثمانلی عبور داد تا با دبل خود نتیجه را 3 بر صفر کند و تیم‌اش با پیروزی قاطع خارج از خانه به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه یابد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kjkxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لژیونر ایرانی که فقط در جام حذفی بازی می کند